Visa fullständig version : CS 1.6 släpps 16/1
www.fragzone.se
"Att den kommande 1.6-versionen av Counter-Strike kommer uppta spaltmeter av nyhetsutrymme är ingen vågad gissning. Redan i nuläget, när ett antal sajter lagt vantarna på testversionen, börjar förhandstittarna ramla in. De berör det nya nedladdningssystemet Steam, Valves fräscha användargränssnitt, nytt material och mycket annat och finns att läsa på dessa sidor:"
03-01-15 15:31 De_airstrip-film - bastard
B3 Jonas
2003-01-21, 21:58
Oj då är det nog länge sedan jag spelade :), vi körde klanen Tribute of Rage.
lol, nej det kommer i septemper
Den släpptes då Lazinko, men den strulade mest hela tiden! Steam fungerade inte som dem trodde!
dom skulle släppa 1.6 i januari men det var nått fel så dom har skjutit upp det.
Japp jag vet. de släppte väll BETA eller nåt....
Vill någon av er spela lite CS på skicka PM :)
Kul. Finns det folk som spelar Cs här. Var länge sen man lirade.
Är jag den enda som HATAR cs här??
men asså, 1.6 suger, tråkigare cs lir har jag aldrig lirat.... dom nya vapnena är för billiga och bra, cs är bra som det är.... det dom skulle gjort var att anpassa det med snyggare grafik osv till hl2´s grafikmotor, nu har dom klämt ur allt som går ur hl´s stackars motor, plus att när jag har lirat 1.6 så är det inte speciellt kul när ngn springer runt med en "dörr", en sak är bra, det är dom förbättrade smokegranaterna....
håller med zipper som fan..det suger fetdase..=)..vapnen låter asilla..banorna e fula..bara allmännt kasst spel..tacka vet jag 1.5..=)
e någon med på hederligt 1.5 lir?
buster.L
2003-06-27, 20:09
Q3 ra3 är det bästa action liret !
annars e bf 1942 mkt bättre än cs !
FetOst sthlm
2003-06-27, 20:32
hur orkar folk sitta och spela cs
MastaPike
2003-06-27, 20:48
gah cs snack här med. spelade i en topp 20 klan på cb, säger bara en sak cs förstör era liv! fiska istället för fan!
vad hette klanen?
bf är inte jämförbart med cs..
buster.L
2003-06-27, 22:54
vet zipper, bf är mkt roligare !
buster.L
2003-06-27, 22:56
Originally posted by MastaPike
gah cs snack här med. spelade i en topp 20 klan på cb, säger bara en sak cs förstör era liv! fiska istället för fan!
så sant ,så sant . . .
CS förstör inte mitt liv... aldrig kännt mig beroende av CS eller liknande som man ser på TV... Spelar i oseriösa klaner som bara spelar ibland
GAHHH vem bryr sig om cs nu DET E SOMMAR OCH SOL nu ska man fiska 24/7 !!!!! nja kanske inte men nästan iaf. CS kan man lira på vintern när man inte har nått att göra NU SKA MAN FISKA lr andra ute aktiviteter =) ..... STOP BEING SUCH NERDS FFS =) ......
El Crapone
2003-06-28, 00:13
Jepp.. jag säger som förr, att jag stör mig så förbannat på alla cs-nördar och dess stil på internet..
Jag e ingen CS nörd, tycker de e kul när jag inte har nåt för mig bara
man kan inte fiska i cs, man kan däremot döda folk, ang stilar så är det bara massa 14 åriga idioter som tror dom är ngt för dom är hyffsade på cs, kallar folk noob (n00b njuub) och säger inget annat än LOL som kommentar,
vad var så seriöst med det jag skrev?
El Crapone
2003-06-28, 17:16
Det va bra det du skerv..
Crapone... antecknade du det? och njöt av läsningen?
:D
Lazinko fiskar du aldrig???
man kan fiska o spela cs.. tro mej. vem fiskar nu? nä du ser. nu kan man spela cs
Man kan visst fiska nu! Det kallas för nattfiske!
jo man kan. man kan alltid fiska. jag fiskar inte nu. inte du heller alltså kan vi spela cs nu. (vill inte det)
bra lazinko. jag förstår precis huir det känns. är inte lätt
:) hehe.. Datorn var helt cp då, så kunde man bara få Valuta tecken... konstigt...
men varför sskulle jag inte fiska? ibland har du helt CP-skadade frågor
"ibland har du helt CP-skadade frågor"
förklara gärna mer ingående hur frågor kan vara cp skadade,
Majakovskij
2003-06-29, 17:29
men fan ta upp ert spelsnack på counter-strike.nu de har ett forum av samma typ fast med annan inriktning!