Visa fullständig version : Wow mycket skumma saker nu + problem :) hjälp bergman :D
kenta_85
2004-09-11, 15:34
Wow ingen dålig föränding på layouten :) allt ser helt olika ut, tar väl ett tag att lära sig!
Har också ett problem!! Måste logga in hela hela tiden! även fast jag skrivit in å tillåtit www.wm.net fast antar att den andressen är ändrad nu men vilken är det nya??
Jag har bytt ut wm.net mot dyndns.org.
Det verkar funka.
Alessandro
2004-09-11, 15:52
Man vänjer nog sig, ser ni triangeln nere under bilden på andras inlägg,
där man kan skvallra om idiot inlägg...
får det inte att fungera vad gör jag för fel???? så jobbigt att logga in hela tiden!
Hundersmarck
2004-09-11, 17:19
tycker de e svårt att hitta vart man kan se "nya inlägg" de undrar jag vart de finns. och hur många posters man har postat. tycker de e svårt på den nya sidan tyvärr :ledsen:
kenta_85
2004-09-11, 17:22
Japp håller med dig :) Den är lite kronglig faktisk! försöker själv hitta buddies :) vika som e online av dom osv!!
kenta_85
2004-09-11, 21:22
Har hittat problem! det går inte å söka i forumet!! inte för mig iaf! säkte på allt möjligt hittade inte ett dugg!!
Hundersmarck
2004-09-11, 22:46
undefinedjag måste säga att jag gillade den förra verisionen bättre...
Om ni ser ett "öga med en stoppskylt framför" längst ner i Internet Explorer så dubbelklicka på den. Därefter högerklickar ni på en adress som heter nåt med fiskesnack.dyndns.org ... välj "Always allow cookies from this site". Därefter bör inloggningarna fungera.
Hundersmarck, "Nytt sen sist" på förstasidan är det du är ute efter. Hur många poster man postat funderar jag på att ta bort iom att detta genererar en hel del skräpinlägg. Jag kommer inte byta tillbaka till gamla forumsversionen.
Kenta, för mig fungerar det att söka. Var det avancerad sökning du hade problem med ?
Hundersmarck
2004-09-12, 02:15
de e bra ta bort alla skräp inlägg de e iaf inte mina. hoppas man vänjer sig till slut. har sett en del bra saker om den nya servern också. de jämnar ut sig iaf ;)
kenta_85
2004-09-12, 12:30
Nja sökningen funkar inget bra för mig! sökte på "gädda" fick upp 3 olika träffar .. hmm det borde ju finnas många många ggr fler än så??
de e bra ta bort alla skräp inlägg de e iaf inte mina.
Det finns väl ingen på det här forumet som postar så mycket skräp som du?...
Hundersmarck
2004-09-12, 13:54
den komentaren som du precis skrev var ju heller inte så nödvändig :peta:
Verkar som sökindexet hade blivit korrupt så jag håller på att indexera om det nu. Testa att sök om några minuter så borde du finna lite mer. :)
kenta_85
2004-09-12, 15:20
aaa så ja bergman nu funkar det aningen bättre med över 500 träffar :D
El Crapone
2004-09-12, 16:07
Jag har bytt ut wm.net mot dyndns.org.
Det verkar funka.
Tack :sol:
Tycker att väldigt mycket är bättre nu än innan.. tog ett tag att komma in i det nya, men nu känns det bra :)
Tycker helt enkelt att de nya ändringarna är ett steg framåt för fiskesnack!
Ser bra ut! Men om man klickar på "***'s bilder" i deras användarinfo på inläggen så kommer man tyvärr inte till deras album, kanske nån länk i databasen som måste uppdateras?
Petey, fixat nu. :)
Jäpp nu funkar det! :)
Kommer .tk adressen att funka framöver med?