handdator

Visa fullständig version : Super service!!!!

Mikael
2004-09-14, 17:06
Hej!

Hörde att www.pejfiske.se nu bjuder på fraktkostnaden om man beställer för över 250kr. Det kallar jag service...de har även redan låga kostnader så nu finns det nästan ingen anledning att köpa från nått annat dyrt ställe...speciellt inte när lagret växer.

Bra initiativ pejfiske...mer av sånt!!

MVH Mikael, En tidigare kund som definitivt återkommer!

SMaster
2004-09-14, 18:49
Folk brukar ogilla smygreklam här. Men det där var bara för mycket!

G@
2004-09-14, 20:13
smygreklam?
Om han är nöjd med hur en affär bahandlar en, hur kan det vara "för mycket"?
Trodde man fick utrycka sitt ris och ros gällande handlare, utan att folk skall lägga sig i och kommentera "fel" saker. som du gör i detta fall. :peta:
Låt killen tycka att denna handlare är bra.

/
Wildcard

Flodebanan
2004-09-14, 21:41
Hej!

Hörde att www.pejfiske.se nu bjuder på fraktkostnaden om man beställer för över 250kr. Det kallar jag service...de har även redan låga kostnader så nu finns det nästan ingen anledning att köpa från nått annat dyrt ställe...speciellt inte när lagret växer.

Bra initiativ pejfiske...mer av sånt!!

MVH Mikael, En tidigare kund som definitivt återkommer!

Be dom slänga in en annons här så det inbringar lite cash tillfiskesnack med! :)

Storfiskaren
2004-09-14, 21:51
Servicen kanske kommer till av allt supande?

Peter L
2004-09-14, 21:53
Vi har varit i kontakt med Bergman angående banner men det var innan flytten och vi skall prata mer med honom när allt lugnat ner sig lite.
Vad gäller dessa inlägg så har PEJ fiske och fritid bett våra kunder berätta att vi finns och vad dom tycker om vår service m.m
:headbang:

Be dom slänga in en annons här så det inbringar lite cash tillfiskesnack med! :)

Mikael
2004-09-14, 22:26
Folk brukar ogilla smygreklam här. Men det där var bara för mycket!

Trodde du att jag var med i firman eller? Det är jag inte men jag känner två av grabbarna som har det och du kan kalla det smygreklam om du vill men jag säger bara vad JAG TYCKER! Skulle aldrig "hitta på" något för att gynna andra och sätta mitt eget rykte på spel!

Jag har handlat där, är mycket nöjd med grejerna jag köpte och fick de dessutom inom 2 dygn!!! Det är inte många handlare som kan säga att de har den leveranstiden! Om det dessutom har blivit fraktfritt så är det ännu bättre.

MVH Mikael

Mikespike82
2004-09-14, 22:42
Trodde du att jag var med i firman eller? Det är jag inte men jag känner två av grabbarna som har det och du kan kalla det smygreklam om du vill men jag säger bara vad JAG TYCKER! Skulle aldrig "hitta på" något för att gynna andra och sätta mitt eget rykte på spel!

Jag har handlat där, är mycket nöjd med grejerna jag köpte och fick de dessutom inom 2 dygn!!! Det är inte många handlare som kan säga att de har den leveranstiden! Om det dessutom har blivit fraktfritt så är det ännu bättre.

MVH Mikael

Näe kanske inte så många handlare som fixar det inom två dygn, men det gör iaf även attitudebaits oxå =)
Men jag tycker det är bra att man tipsar om mera bra ställen inget fel me det!!

SMaster
2004-09-14, 23:00
MVH Mikael

Tyckte det lät lite för mycket som en reklamsnutt på radion för att kännas riktigt. Lite för likt fishit reklamen på planket för min smak bara.

Men, men; jag det kanske bara är jag som är lite grinig idag. Har haft en rätt tung dag :beer:

Alessandro
2004-09-14, 23:25
Kanske flytta tråden till redskapshandlar forumet?

Sturgeon
2004-09-14, 23:30
Flyttad!!!

Säkert bra affär, men vart finns alla fiskeprylar? Hittar för att nämna något en modell av fiskerulle.

ljohan
2004-09-15, 00:23
Om en affär har gjort bra ifrån sig så är det klart dom ska få reklam.
Detsamma ifall en affär har skött sig dåligt.