Visa fullständig version : Tävling på västkusten?
E det fler än jag som skulle tycka att det vore kul med en fisketävling för oss på västkusten? Typ vid Mjörn, Sävelången, Aspen etc.
Sturgeon
2003-01-17, 00:14
Poll-kungen är igång.;)
Väntar och ser vad andra tycker.:rolleyes:
Att träffa andra är kul, men varför måste det alltid tävlas?
Tänker du på nu under vintern, eller senare, gissar på senare, då du är "over there".;)
Helt rätt i alla avsikter Sture. Det behöver inte vara en tävling, eftersom stress kan uppstå:rolleyes: . I fjol(01) var jag med i en tävling i Sävelången och den varade i 5 timmar. Jag fick ingenting men vann iallafall 60kr. P.g.a lottning.;) .
det hade varit kul att träffas och fiska tillsammans och byta erfarenheter tex regnbågsfiske. ingen tävling för då kanske man inte hinner prata med varann.
Låter ju finfint! Hade varit kul att träffas. Råån är ju fin ;)
Tävling på västkusten!
Läste ett inlägg angående önskemål om fisketävling.
Kan tipsa om Öppna Aspenmästerskapet 2003.
När: 8 Feb, samling Aspenbadet kl. 08.30
Sportfiskarnas regler gäller
Prisbord - Försäljning av korv och varma drycker
Håll tummarna så inte våra fina isar smälter!
Vägbeskrivning:
Med bil: E20 mot Lerum(ca 20km), avfart Shell Hulan, lokalväg utmed E20 mot Aspenbadet.
Med tåg: Alingsåspendeln från Göteborgs station, 15 min hållplats Aspedalen, ca 400 meter till Aspenbadet.
Väl Mött!
Storfiskarna Aspen - http://home.swipnet.se/sfaspen
-genom David Holmqvist
Quivertip
2003-01-17, 12:46
Den 25/1 har ASFF mästerskap i pimpel på Mjörn.
Gå in på http://www.asff.nu och läs under tävlingar för mer info.:appl: :appl:
Hej.
Tycker det vore kanonroligt att träffa lite mer folk här. Håller med om att det inte behöver vara en tävling. Fiske, brasa, grilla, öl, rövarhistorier m.m. Vad för fiske och var?
Fire Tiger
2003-01-17, 18:51
Ja det hade varigt roligt med en "fisketräff" för oss i Gbg området! men om rapala ska vara med så får det ju bli till sommaren. Men då kan man ju inte ha en varm och go brasa! (brand förbud) :ledsen: