handdator

Visa fullständig version : Se hit alla Stockholmare!!

silver
2003-01-29, 00:22
Hej allihopa!!

Jag har varit i STO och fiskat gädda ett flertalgånger.
Nu undrar jag om det finns någon som har en båt kring Trosa trakten eller etn trailer. Jag tänkte mig till våren efter islossningen
ta mig upp till STO en Wekeend, och spinnfiske/Mete.

Viktigt:Jag är en fanatisk fiskare/ 8 tim intensivt, så vi bör vara likasinnade. Boende löser jag själv/bosätter mig i skogen.

Någon som passar inpå profilen och vill ha en fiske ''blinde date''

Mars/Aprilmånad

Båtkostnaderna delar vi lika.

Vi hörs Silver (hoppas på svar /gärna i min privata)

Sturgeon
2003-01-29, 01:06
Det är visserligen inte Stockholm, men du är alltid välkommen förbi Gbg. Kommer att ha min båt i Göta Älv hela våren, har inte något emot sällskap, annars kan du låna båten om så önskas om du vill fiska ensam, soppan får du stå för, resten är free.

Likväl om du känner dig ensam (knappast troligt) så svänger jag gärna förbi helsingborg, kan bo hos släkting i Ängelholm om behov skulle uppkomma.

Har hört att ni tar stor borre där nere:) , vet dock inte om det är sant.;)

/Keke

Jörgen
2003-01-29, 01:55
Lika här har båten på trailer och kommer att fiska mycket öring nu i vår.
Så du är välkommen å fiska med mig, lite framförhållning behöver jag nog familj du vet.....:)

Åsunden
2003-01-29, 09:52
Originally posted by Sturgeon
Det är visserligen inte Stockholm, men du är alltid välkommen förbi Gbg. Kommer att ha min båt i Göta Älv hela våren, har inte något emot sällskap, annars kan du låna båten om så önskas om du vill fiska ensam, soppan får du stå för, resten är free.

Likväl om du känner dig ensam (knappast troligt) så svänger jag gärna förbi helsingborg, kan bo hos släkting i Ängelholm om behov skulle uppkomma.

Har hört att ni tar stor borre där nere:) , vet dock inte om det är sant.;)

/Keke

Gäller detta erbjudande även icke skåningar? Jag bor "granne" med dig, i Hagen/Västra Frölunda. Jag kunde tänka mig en tur i Göta Älv när gäddorna leker!

Bergman
2003-01-29, 18:37
Åhå, jag hakar gärna på om det blir nån Stockholmstur ... kan även tänka mig att åka med nån annan härifrån och testa andra ställen i Sverige. Ett "utbyte" kanske ? :)

silver
2003-01-29, 22:54
Originally posted by lime
Silver, du måste komma hit till Sölvesborg till våren och fiska gädda. 10+ finns det.

Vi lär träffas Lime, jag kommer vid ett flertal tillfälle besöka dina trakter.

Åker gärna med i din båt och då kan du fan é mej fråga på.

Heheee:wow1: