Visa fullständig version : Mall till Cobb´s crazy shad
hade tänkt att bygga mig en cobbs men har ingen egen original, så om nån har lust att lägga upp en mall vore det sjysst.
jag har skrivit en hel guide till just cobb's crazy shad 17.. snooka runt lite o sök så hittar du en ljus tunnel som leder dig till framgång... ;)
pikeAlert
2005-01-25, 16:58
jag har skrivit en hel guide till just cobb's crazy shad 17.. snooka runt lite o sök så hittar du en ljus tunnel som leder dig till framgång... ;)
Är det en mall med i din fina byggbeskrivning? Är det bilden du menar?
Jag skulle oxå vilja ha en mall på crazy shaden, för jag har satt min cobbs i botten i stora värtan till mitt stora förtret.
En grej som är lite klurig när det gällar att rita av ett färdigt bete är att mallen tenderar till att bli för stor i slutändan, eftersom man ritar av den med lack och allt, så det verkar vettigt att kanske dra av en millimeter eller 2 över hela mallen.. ?
Flodebanan
2005-01-25, 17:17
Är det en mall med i din fina byggbeskrivning? Är det bilden du menar?
Jag skulle oxå vilja ha en mall på crazy shaden, för jag har satt min cobbs i botten i stora värtan till mitt stora förtret.
En grej som är lite klurig när det gällar att rita av ett färdigt bete är att mallen tenderar till att bli för stor i slutändan, eftersom man ritar av den med lack och allt, så det verkar vettigt att kanske dra av en millimeter eller 2 över hela mallen.. ?
Frågan är om en millimeter förändrar betet totalt?
mallen är ju utan lack utan rent trä bete!!!
pikeAlert
2005-01-25, 18:45
mallen är ju utan lack utan rent trä bete!!!
ah ok, jag tog mig friheten att rita av din bild i corel, så nu kan den som vill bara printa ut den i dess naturliga storlek, klippa ut och börja skapa. Jag gjorde den i en skala som ger längden 17 cm.(jag har för mig att den är så lång?!?) om inte är det ju lätt att ändra.
precsi va jag va ute efter...tackar
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.