handdator

Visa fullständig version : Lång nerperiod för Fiskesnack.com

Bergman
2005-09-26, 21:00
Tyvärr sa min Router upp sig totalt för några dagar sedan så det var först idag jag fick kläm på det hela och åkte iväg och shoppade en ny. Hoppas sidan får vara uppe ett tag nu. :)

Välkomna tillbaka iallafall !!! :cheers:

Hoppas ni hunnit sakna sidan lite under tiden också.

modemgurka
2005-09-26, 21:19
Tyvärr sa min Router upp sig totalt för några dagar sedan så det var först idag jag fick kläm på det hela och åkte iväg och shoppade en ny. Hoppas sidan får vara uppe ett tag nu. :)

Välkomna tillbaka iallafall !!! :cheers:

Hoppas ni hunnit sakna sidan lite under tiden också.

Jodå... nog har man testat att komma in på snacket en gång var 10:e minut. Kul att den är uppe igen!

Härligt Bergman!!

ALQ
2005-09-26, 21:28
bra jobbat bergman!

BeBest
2005-09-26, 21:30
Jodå... nog har man testat att komma in på snacket en gång var 10:e minut. Kul att den är uppe igen!

Härligt Bergman!!
Så sant, så sant!

Det kunde ju inte bli värre. Jag blev ju tvungen att fiska på riktigt! :D

Men nu känns det lugnt och fint igen! :cheers:

esobus
2005-09-26, 21:44
Saknat: Mycket!

Borde det inte finnas en 5th referral eller så?
Som tex. säger att nu är Bergman ute och fiskar och inte har märkt att servern gått ner?
Jag började misstänka att någon dragit pluggen, paranoid som man är.
Fast den segade ner sig litet sakta på ett klart mysko sätt.

Rixman
2005-09-26, 22:08
Hppas att den du var och köpte inte var allt för dyr.....surt om du ska behöva lägga pengar för att vi andra ska ha någon stans att spendera vi fritid.....

tycker att vi alla ska donera en liten slat till bergmans nya investering för fiskesnack!

Vad kostar en sådan???

esoxlucius74
2005-09-26, 22:38
jag höll ju på att få utslag av detta avbrott!! Fy fasen jag behövde fråga både det ena och andra under helgen.... :(

(Men lite Gädda har jag ändå fiskat) :banana:

trashmasta
2005-09-26, 23:20
ja riktigt otäckt var det! mycket hemska saker man målade upp i fantasin innan man nu kom in igen, på kanske tusende försöket... men nu känner man bara en skön lättnad! bra jobb Bergman!

Everflow
2005-09-26, 23:24
underbart Bergman!!

nu kan jag ha ett normalt liv igen:)

Petey21
2005-09-26, 23:59
Härligt att sidan är tillbaka, har haft abstinensbesvär de senaste dagarna! Men har fått trösta mig med lite riktigt fiske och nytt personbästa igen... ;)

Unregisteredcath
2005-09-27, 09:28
Hppas att den du var och köpte inte var allt för dyr.....surt om du ska behöva lägga pengar för att vi andra ska ha någon stans att spendera vi fritid.....

tycker att vi alla ska donera en liten slat till bergmans nya investering för fiskesnack!

Vad kostar en sådan???
Jädrans FS ….Det brakade ihop just när jag skulle på fiske date…..

Börjar inte det här likna ett missbruk…?? Bergman är hantlangaren .. satte oss helt ur balans …läste om … ”abstinensbesvär”. .”fan fått leva IRL de senaste dagarna ” ”kollat var 10 minut efter fs ” …..
Skönt Bergman att du fixade det ….tjyst att du köpte ny R så vi kan ”fiskesnacka…knarka vidare ”
Puss i pannan kan du få .

Vill du ha hjälp vet du var vi finns !!!!
(ute på sjön och fiskar)

P A
2005-09-27, 09:58
Har saknat dig som man saknar en blödande hemoroid..
Men eftersom jag gillar sådana, så är det kul att du är tillbaks, trots allt..

Puss i ljumsken. :o)

Unregisteredcath
2005-09-27, 10:38
PA…jag har sett dig IRL sitta och gosa eller jag menar krama och smeka en fiske kille på kinden iof hade du en eller två öl i kroppen , alla kunde se på långt håll att ni /du gillade läget , hade en kort stund även bild bevis på detta, men vad sjutton ..nog kan du skriva att du saknat Bergman utan blanda in blödande äckliga hem…. ??????*morgon känslig *

P A
2005-09-27, 12:08
PA…jag har sett dig IRL sitta och gosa eller jag menar krama och smeka en fiske kille på kinden iof hade du en eller två öl i kroppen , alla kunde se på långt håll att ni /du gillade läget , hade en kort stund även bild bevis på detta, men vad sjutton ..nog kan du skriva att du saknat Bergman utan blanda in blödande äckliga hem…. ??????*morgon känslig *

HeHe..Knappast..Du har inga som helst bevis på den saken..Du har bara drömt allt sammans..
Men eftersom du bråkar, så ska du straffas på lördag..Och du vet med vad.
Du fick en försmak igår och sen en försmak till, och en till, och du fick bära hem försmakerna alldeles själv.. ;o)

Bergman är söt.. :o)

cath
2005-09-27, 17:10
Okej då vet jag...att jag drömt.
Jajajajaja… jag bråkar inte ….vad lagom kaxig …har du PMS eller vad är det med dig ?vi får ta denna diskussion privat tycker jag …jag förstår inte riktigt vad är det för försmaker du syftar på ,snipor kanske .tycker du att jag ska straffas okej då straffa på du …så plockar jag upp dig sen – om jag har tid ..Kram Puss och blink…ha en underbar dag
från snälla rara oskyldiga mig :sol: :cool2:

P A
2005-09-27, 17:47
Okej då vet jag...att jag drömt.
Jajajajaja… jag bråkar inte ….vad lagom kaxig …har du PMS eller vad är det med dig ?vi får ta denna diskussion privat tycker jag …jag förstår inte riktigt vad är det för försmaker du syftar på ,snipor kanske .tycker du att jag ska straffas okej då straffa på du …så plockar jag upp dig sen – om jag har tid ..Kram Puss och blink…ha en underbar dag
från snälla rara oskyldiga mig :sol: :cool2:

... ;o) ...