Visa fullständig version : Muahahahahaha
En snubbe går in på ett snabbköp för att handla. Han plockar på sig en tandkrämstub, en påse dillchips, en tvåliters-cola och en fryst pizza.
Den söta flickan bakom disken tittar på honom och säger; ”Du är singel, va!”
”Hur kunde du gissa det”, svarar mannen sarkastiskt.
”För att du är så jävla ful.”
En kille kommer in på en frisersalong och frågar; ”Om hur lång tid kan jag klippa mig?”
Frisören kikar på sina väntande kunder, gör en uppskattning och säger: ”Om ungefär två timmar.” Killen går ut och kommer inte tillbaka förrän nästa dag då proceduren upprepas.
Samma sak inträffar i cirka två veckor innan frisören till slut tröttnar och säger till sin kompis: ”John, kan inte du följa efter den killen och kolla var han går någonstans?”
Efter en stund kommer John tillbaka till salongen, hysteriskt skrattandes.
”Nå”, säger frisören. ”Var går går han?”
”Hem till din fru.”
En man möter en fantastisk kvinna på en bar. De kommer väldigt bra överens och lämnar slutligen baren tillsammans för att åka hem till kvinnan. Vid rundvandringen i huset noterar mannen att sovrummet är fullpackat med nallebjörnar. Hundratals nallar i olika storlekar ligger på en jättehylla som sträcker sig från golv till tak.
Mannen är naturligtvis både förvånad och något förskräckt över den enorma samlingen, men han beslutar sig för att inte nämna något. Istället kysser de varandra passionerat, sliter av varandras kläder och älskar.
När gryningen närmar sig och den heta natten har lagt sig vänder sig mannen mot kvinnan och säger: ”Nå, hur var det?”
”Du kan ta vilken av de små nallarna du vill från hyllan längst ner.”
Båda bilarna blir totaldemolerade när en äldre man krockar med en yngling. De två kravlar ut ur bilvraken, förvånade att ingen av dem kommit till skada i den fruktansvärda kraschen.
”Titta, det måste vara ett mirakel”, säger den äldre. ”Ett tecken från Gud på att vi skulle träffas och bli vänner för resten av livet.”
”Visst”, svarar den yngre, helt övertygad om att gamlingen är totalt galen.
”Och titta här!”, säger den äldre och sträcker sig mot baksätet av bilen. ”Ett mirakel! Min bil är totalkvaddad, men den här whiskeyflaskan är fortfarande hel. Gud vill säkert att vi ska dricka den för att fira.”
Den äldre öppnar flaskan och ger den till ynglingen, som än en gång håller med. Han tittar på gamlingen, ler, tar ett par rejäla klunkar och ger tillbaka den. Men gamlingen vägrar överraskande ta flaskan.
”Vadå, ska du inte ha nåt?”, frågar ynglingen.
”Nej tack”, svarar den äldre. ”Jag väntar på polisen.”
Göran dör och anländer till helvetet. Han möts av djävulen som berättar att alla som kommer till helvetet tvingas att välja mellan en rad olika tortyrformer som de ska utsättas för. Tortyren pågår i tusen år och det finns ingen möjlighet att slippa undan.
Djävulen leder Göran in rum fyllda av tortyrformer, de ena värre än de andra. Till slut kommer de in i ett rum där en ung, snygg, kvinnlig student utför oralsex på en man som är i full färd med att dricka öl.
”Nu börjar det likna nåt”, säger Göran till Djävulen.
”Är du säker”, svarar Djävulen. ”Tänk på att det varar i tusen år!”
”Jepp”, svarar Göran.
Djävulen går glatt fram till den unga kvinnan och säger: ”Du kan gå nu, jag har hittat din ersättare”.
:D :D :D
En man snubblar över en flaska när han är ute och går på stranden. Ett par sekunder senare hoppar en ande upp ur flaskan och säger: ”Jag är tvungen att ge dig tre önskningar, men eftersom du inte behandlar min flaska med respekt kommer jag att ge det dubbla av allt du önskar dig till den person du hatar mest i världen – nämligen din chef.
”Okej”, säger mannen och gör sin första önskning: ”Jag vill ha massa pengar”.
Med detsamma dyker en väska med 200 miljoner kronor upp på stranden samtidigt som 400 miljoner sätts in på chefens bankkonto.
Som andra önskning ber mannen om en fantastisk sportbil. En Lamborghini dyker upp på stranden, och två utanför chefens hus.
”Nu har du en önskning kvar”, säger anden. ”Du bör tänka efter noggrant innan du väljer.”
”Ja, jag har ju alltid velat donera en njure.”
En snubbe går in på ett snabbköp för att handla. Han plockar på sig en tandkrämstub, en påse dillchips, en tvåliters-cola och en fryst pizza.
Den söta flickan bakom disken tittar på honom och säger; ”Du är singel, va!”
”Hur kunde du gissa det”, svarar mannen sarkastiskt.
”För att du är så jävla ful.”
En man kommer hem från jobbet och hittar sin fru framför spegeln, beundrandes sina bröst. Han frågar var hon gör. ”Jag var hos doktorn i dag, och han sa att jag har en 25-årings bröst”, svarar hon stolt.
”Vad sa han om din 50-åriga röv, då”, frågar mannen?
”Faktum är att ditt namn inte kom på tal, älskling.”
Läraren frågar sin mellanstadieklass: ”Vilket organ i människokroppen blir tio gånger så stort när det stimuleras?” Ingen i klassen räcker upp handen för att svara, så läraren vänder sig till första bästa elev. ”Karin, kan du säga vilket organ i människokroppen som blir tio gånger så stort när det stimuleras?”.
Karin ställer sig upp, illröd i ansiktet och säger: ”Hur kan ni ställa en sån fråga? Jag ska berätta för mina föräldrar, som kommer klaga hos rektorn, som kommer att avskeda er.”
Läraren blir chockad över Karins reaktion, men ställer samma fråga till klassen än en gång och denna gång räcker Niklas upp handen och svarar: ”Det rätta svaret är pupillen i ögat.”
”Bra Niklas”, svarar läraren och vänder sig sedan till Karin och säger: ”Karin, jag har tre saker att säga dig. För det första är det uppenbart att du inte har gjort läxan, för det andra har du fruktansvärt snuskig fantasi, och för det tredje är jag rädd att du en dag kommer att bli väldigt besviken.”
Orkar inte kopiera in fler men om ni kollar in denna sidan kan ni fylla er av skratt en vecka: http://www.cafe.se/cc-humor/gamla_skamt/skamt_12.shtml