handdator

Visa fullständig version : En liten fräckis så här på Fredagskvällen !

Bergman
2002-09-20, 21:06
Sonen:
- Mamma, kan man äta glödlampor ?

Mamman:
- Det är klart att man inte kan det.

Sonen:
- Men mamma, du sa ju till pappa igår: "Släcker du tar jag den i munnen"

Sturgeon
2002-09-21, 22:55
Hur många RIKTIGA KARLAR krävs det för att fixa en trasig glödlampa.

Svar: Inga, RIKTIGA KARLAR är inte mörkrädda och behöver inga glödlampor. :cool2:

Lazinko
2004-10-28, 17:15
min då:

Gäddmamman var ute och simmade för första gången med sin unge, Helt plötsligt dök det ner en wobbler i vattnet. Gäddungen : VAD VAR DET???? Gäddmamman : JO DET SKA JAG TALA OM FÖR DIG, DET VAR DEN DÄR JÄVLA HORAN SOM SNODDE FAR DIN!!!

trashmasta
2004-10-28, 17:24
nej nu är det för hög nivå, dags att sänka den lite, det är ju faktiskt nästan fredag. :)

Vad har Jonas Gardell å Yassir Arrafatt gemensamt?
Båda vill ha mark i gazaremsan!

linu_z
2004-10-28, 19:02
fan mycke lampor nu lasse.. :P 2negrer satt vid pollkanten och dingla me benen. Då drog den ena fram ballen o doppa ner den i vattnet o sa - 17grader bestämt. Aha sa den andre och drog fram sin ballen o la ner den i vattnet o sa - o hät vrare två o en halv meter djupt...

Lazinko
2004-10-28, 21:10
KUNG!! Linu_z, du får ta dig in på msn. du åkte ju ur när jag skulle säga min "order" :b

Pagra
2004-10-28, 21:16
En gubbe var uppe i Norrland för att jaga älg. Då fick han plötsligt syn på en björn och tänkte "Fan det här tillfället kan jag inte missa". Han sköt mot björnen, men när röken hade algt sig så stod björnen framför honom och sa "Jag dödar dig om jag inte får knulla dig i röven". Jägaren tänkte ett tag och kom fram till att det var bättre att leva och komma tillbaka nästa dag och skjuta björnen.
Björnen knullade honom och sen nästa dag kom jägaren tillbaka, den här gången med ett maskingevär och även denna gång fick han syn på björnen. Han pepprade kulor mot den men när röken hade lagt sig så stod björnen framför honom och sa "Jag dödar dig om jag inte får knulla dig i röven". Jägaren gick på samma linje som förra gången.
Nästa dag kom han tillbaka med ett enorm raketgevär, och lik förbaskat var björnen där igen. Han började skjuta frenetiskt mot björnen och när röken la sig så stod björnen där igen med ett höjt ögonbryn. "Du är inte här för att jaga, va?"

BeBest
2004-10-29, 21:53
I finlandsbåtens bar träffas Pekka och Gustav. De börjar språkas vid och tömmer några glas. Efterhand börjar det bli oklart vem av dem som är starkast och det börjar dra ihop sig till ett präktigt slagsmål.

Bartendern som noterat hur stämningen förändrats kommer med ett förslag:
”Det är klart pojkar att ni måste göra upp om vem som är mest karl! Men inte ska ni slåss här! Då får ni bara stryk av besättningen och åker i kurran. Nej, gör nu så här! Leta rätt på varsin villig kvinna och spänn på henne så många gånger ni kan. Flest vinner!”

Männen var raskt överens här skulle det bli en intressant match! Bägge gav sig ut på dansgolvet och hittade till slut varsin kvinna som ville delta i denna prestigefyllda landskamp. Paren ordnade hytter och satte igång.

Snart var Gustav klar med den första och sprang ut för att dra ett streck på hyttdörren. Därefter hoppade han än en gång på sin kvinna.
Efter en stund var även nästa över och han gick ut för att dra ett andra streck. Därefter lade han sig än en gång med sin kvinna.
Efter ytterligare en lång stund mödade han sig ut och drog ett tredje streck på hyttdörren. Därefter kröp han än en gång till sin kvinna. Och där någonstans somnade han.

Även Pekka och hans kvinna slet hårt och med tiden tog även hans krafter slut. Tidigt nästa morgon, dvs, strax efter att frukosten slutat serveras, segar han sig sakta med tungt huvud och värkbruten kropp ut ur sin hytt och får med suddig blick se tecknen på hyttgrannens dörr. När han förstått hela vidden av dessa strecks innebörd ropar han uppgivet:
”Voj perkele! 111, slagen med 2!”