handdator

Visa fullständig version : DIF VS FBK Vem vinner?

Stizo
2003-03-22, 15:11
Jag tror att Djurgården vinner med 4-2... Sista målet i tomkasse!

Stizo
2003-03-22, 16:55
2-0 just nu!

tribal
2003-03-22, 18:05
hellvettes jävla hor färjestad...fy fan sån jävla tur..AAAAAAAH...arsel

Danne
2003-03-22, 18:22
Originally posted by tribal
hellvettes jävla hor färjestad...fy fan sån jävla tur..AAAAAAAH...arsel

För det första kunde det passa fint med lite god ton! Välja sina ord lite bättre.

Var DIF egentligen överhuvudtaget nära bortsett från ett slumpmål 3 minuter från slutsignalen. FBK hade många bud på att avgöra matchen. Hum, kallar du det flyt?

tribal
2003-03-22, 22:01
hoppas du gjorde det uttalandet utan att ha sett matchen för annars e du ju knasig..djurgårn vann skotten..va totalt överlägsna i första perioden, och dominerade sista halvan av tredje...

och angående mitt ordval så ber jag om ursäkt..va bara väääldigt upprörd efter förlusten..=)

Sturgeon
2003-03-22, 22:21
FBK spöar Wikegårds (Sveriges mest korkade coach) små pojkar när som helst.

Och Timrå stretar emot bra, Frölunda får nog kämpa in i det sista.

Danne
2003-03-23, 12:57
Originally posted by tribal
hoppas du gjorde det uttalandet utan att ha sett matchen för annars e du ju knasig..djurgårn vann skotten..va totalt överlägsna i första perioden, och dominerade sista halvan av tredje...

och angående mitt ordval så ber jag om ursäkt..va bara väääldigt upprörd efter förlusten..=)

Det verkar som att hjag sett matchen mer än dig.

För att citera skottstatistiken från aftonbladet:
"Skott: 29-27 (10-9, 10-6, 9-12)" i favör FBK.

Trots att FBK lirade riktigt dåligt så var DIF grymt mycket sämre. Dif inledde första 13 minuter strålande men orkade inte hålla uppe temot. Hela andra perioden var dif aldrig nära att äta sig ikapp. Dåligt spel från bägge håll. I tredje kontrollerade FBK cdet hela sånär som 3 minuter från slutet då 1 rullade in för dif (snöpligt). Det var aldrig matcjh av det hela.

Totalt dominerade Dif 15 minuter av matchen. Inget man vinner på. Det handlar om att skapa chanser, trampa skridskor, näta sina chanser och stå på i 60 min.

Knasig? Vem?????