Visa fullständig version : Wire
Någon som provat denna http://www.prologicfishing.com/productBig.asp?id=200&site=Picturegallery
Komentarer?
Flodebanan
2006-04-14, 22:37
Någon som provat denna http://www.prologicfishing.com/productBig.asp?id=200&site=Picturegallery
Komentarer?
Mjuk och toppenB. Enda nackdelen är att den är lite tjock:)
+ Smidig. Inte så kinkig.
- Priset är, tycker jag, för högt och den där dyngan som lagts runt wiren är väldigt känslig för nötning.
gnidfarfar
2006-04-14, 23:02
jag kör på den wieren och jag tycker den är kanon bra, hur enkel som helst att knyta utan att den bli veckad och den är riktigt mjik och fin =) priset förstår jag inte riktigt varför du MätePät tycker är för högt 7 meter kanon tafs för 79:- är ett helt ok pris enligt mig?
jag kör på den wieren och jag tycker den är kanon bra, hur enkel som helst att knyta utan att den bli veckad och den är riktigt mjik och fin =) priset förstår jag inte riktigt varför du MätePät tycker är för högt 7 meter kanon tafs för 79:- är ett helt ok pris enligt mig?
Nu har ju jag inget kvitto kvar men jag gav mer än 79 kan jag säga. Har för mej att om jag hade petat in en tjugolapp hade jag fått en rulle Seven Strand, som håller 20m. Det var snack om att wiren var precis ny och hela den biten...
gnidfarfar
2006-04-14, 23:41
ja,men i så fall har din fiskeaffär lurat dig för utpriset på savager wiren ligger på 89:- fel av mig innan om det där med 79 :-..helt ok wire och förmodligen den skönaste jag kännt på i de prisklassen....
Bra wire för standard-tackel. Inte kinkfri, men bra. "knyt" not-a-knot och hoppa över wirelås.
Flodebanan
2006-04-15, 00:01
Nu har ju jag inget kvitto kvar men jag gav mer än 79 kan jag säga. Har för mej att om jag hade petat in en tjugolapp hade jag fått en rulle Seven Strand, som håller 20m. Det var snack om att wiren var precis ny och hela den biten...
MKT bättre än SevenStrand enligt mig. Betydligt mjukare (som man kan knyta osv) sedan bättre nötning och kinkegenskaper. Seven Strand (vanliga) kikar ju för ingenting. Pike Wire e iofs lite bättre men inte som PL.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.