handdator

Visa fullständig version : Kinetic vadare

Calle786
2006-05-08, 02:05
Någon som har provat eller vet något om Kinetic Extreme vadarna?

Rocky Rock
2006-05-19, 21:32
MHar nyss innhandlat mig ett par kinetic vadare med kängor ska åter komma här inom kort när jag provat dom i helgen.

ruskis
2006-05-19, 22:14
Vet inte om dom bättrat på sin kvalitet,men kan säga att för bara 1-2 år sen var de det sämsta skitet man kunde få för pengar.Sulorna lossnade,och vadarna började läcka efter några veckor.

Da_Moose
2006-05-19, 22:17
Jag köpte ett par Kinetic Andningsvadare för 2,5 år sedan och de har funkat kanon för mig.
Det är ju rejält höga byxor med Neoprene-fot.

Jag köpte till ett par billiga joggingskor i största storleken jag hittade, det funkar bra för mig iaf.

Andreas K
2007-05-15, 18:13
Har använt mina 5ggr. dom började läcka efter tredje gången :ledsen:

MVH/ Andreas

nicke_tosse
2007-05-15, 18:27
Man ska ha riktigt tur om dom ska funka bra, kvaliten är jävligt ojämn!

Andreas K
2007-05-15, 22:44
Mina läker i neoprensockan. är det sömmarna som är dåliga?

MVH/ Andreas

gripenstedt-
2007-05-15, 23:10
Inte för att låta otrevlig men det är tamefan det sämsta märke som finns, förstår fan inte hur man får göra fiske grejjer med märket kinetic på.
Har så jevla dåliga minnen från allt som har med kinetic att göra, avråder dig att köpa allt som har märket kinetic på!

Bowen
2007-05-15, 23:20
Inte för att låta otrevlig men det är tamefan det sämsta märke som finns, förstår fan inte hur man får göra fiske grejjer med märket kinetic på.
Har så jevla dåliga minnen från allt som har med kinetic att göra, avråder dig att köpa allt som har märket kinetic på!
Jag hade för mig att kinetic var ett bra märke? Gör dom andra grejer med? Ficklampor kanske? Hade i vilket fall som helst deras nya flytis i vintras, fick byta den två ggr innan jag gav upp, sömmar som bara ramlade isär osv.

Inget vidare.

ruskis
2007-05-16, 00:42
Det enda jag vet om Kinetic är att det är ett Danskt företag.Go figure!

Melker Bäckman
2008-01-16, 22:22
KINETIC har etablerat sig som en populär och mycket prisvärd vadarbyxa som vi rekommenderar för alla som uppskattar en väl fungerande andasvadare med en mycket god andningsförmåga och slitagetålighet.

Priset är lite missvisande då vi normalt inte vill inspirera till köp av vadare i denna prisnivå men då vi av erfarenhet vet att Kinetic har en utmärkt kvalitet på sina vadare så är detta ett köp vi rekommenderar.

Säger en väletablerad och känd butik i Bomsarvet