handdator

Visa fullständig version : Bra fiskebilder efterlyses !

Bergman
2002-08-28, 21:41
Måste ju ha lite sjyssta bilder på hemsidan och i loggan men jag vill inte plocka från någon annans hemsida ...

Är det någon av er som har lite sjyssta bilder liggandes ? Kan du ladda upp dom i Bild-forumet isånnafall så gör jag någe skoj av dom ... ;)

Letar speciellt efter en bra bild på en öppen Gäddkäft framifrån eller från sidan.

Hunter
2002-08-28, 23:13
Här är en bild i alla fall...scannar in några till senare och skickar in :)

Flodebanan
2006-05-12, 00:27
Måste ju ha lite sjyssta bilder på hemsidan och i loggan men jag vill inte plocka från någon annans hemsida ...

Är det någon av er som har lite sjyssta bilder liggandes ? Kan du ladda upp dom i Bild-forumet isånnafall så gör jag någe skoj av dom ... ;)

Letar speciellt efter en bra bild på en öppen Gäddkäft framifrån eller från sidan.

Bara att välja och vraka i fotoalbumet, finns ju MASSA grymma bilder där.

utter72
2006-05-12, 08:49
Bara att välja och vraka i fotoalbumet, finns ju MASSA grymma bilder där.

Så du menar då att om dom finns i fotoalbumet så är det fritt farm att ta bilden? Det är fotografen som äger rättigheten till fotot och ingen annan

Bergman
2006-05-12, 08:59
Hehe, någon har grävt fram en av de älsta trådarna ur forumet. Det är inte aktuellt med gäddkäftar i loggan längre. Den ska nog vara ren och fin även framöver ... blir enklast så. ;)

SpecimenHunter_Rasmus
2006-05-12, 10:05
Du får min tillåtelse att använda bilder från våran hemsida om de ska användas till fiskesnack :) http://www.ua-shc.info.se

Stizo
2006-05-12, 11:55
Men att folk inte läser... Denna tråd är inte aktuell längre! Loggan ska inte göras om!

SpecimenHunter_Rasmus
2006-05-12, 12:24
okej okej ta det lungt stizo.! här försöker man vara till hjälp.

Stizo
2006-05-12, 15:43
okej okej ta det lungt stizo.! här försöker man vara till hjälp.

Sorry var inte min mening! Var lite för tydlig! Jätte bra att ni ville hjälpa till!