handdator

Visa fullständig version : Keough Hackle Grizzly Sadlle #1 - 1/2

alleex
2006-08-25, 17:13
:buga: :buga: Keough Hackle Grizzly Sadlle #1 - 1/2

This beautifully dyed premium grizzly saddles are ideal for tiers for Tying large dry flies 10-16 and all wet flies and streamers like wooly buggers and palmers.
Very difficult to obtain. Limited availability.

det här hacklet hittade jag väldigt billigt på en sida är det nått att ha till flugor som tex e12 och liknande. frågar för att jag är nybörjare och vill inte betala för mycket :rolleyes:

sidan heter taimen.com
den som vill vara väldigt hjälpsam:buga: får gärna titta lite och föreslå ett hyffsat bra hackel för högst 25eur

SirFremas
2006-08-25, 19:34
Hej om du vill beställa Keough från sverige så har nya sporting det i sitt sortiment. Det är riktigt fina fjädrar som sitter på nacken lika fina som whitning bara det att dom på Keough är färre. =)

PisC
2006-08-25, 21:41
Taimen är helt suveräna...var inte orolig beställa därifrån, även om du nu inte sparar så mycket på varorna så är det raskt fraktat utan extra pröjs.
Keough har jag inget att säja om då jag aldrig provat deras fjädrar...den sadel du länkat till bör nog passa ditt behov.

alleex
2006-08-25, 23:42
ok
ska nog strunta i hackel, finns så mycket annat material jag "behöver" :rolleyes: mer,
immorn läggs en bestälning på lite smått och gått :nojd:

Henk
2007-08-06, 13:20
Bra hackel är ett måste, flugorna blir mycket lättare att binda och så mycket snyggare. Mistpool.com är en bra sida som har gratis frakt och bra priser.