handdator

Visa fullständig version : Ny forumskategori: Annonsörerna informerar

Bergman
2006-08-31, 01:09
I denna forumskategori får de företag som annonserar på Fiskesnack.com posta information om produktnyheter samt publicera specialerbjudanden.

De inläggen som görs i denna forumskategori hamnar automatiskt på förstasidan. För att kunna posta information och erbjudanden krävs att företaget har registrerat en användare i forumet och meddelar användarnamnet till mig.

För tillfället är det enbart Push-Up, Old Firehand & Zonker som kan göra inlägg här men inom kort kommer även resten av annonsörerna kunna göra detsamma.

Hoppas företagen använder denna del flitigt nu. :)

Badfish
2006-08-31, 08:54
Låter toppen! :)

Flodebanan
2006-08-31, 13:27
Vart tog AttitudeBaits vägen?

Bergman
2006-08-31, 21:24
Vart tog AttitudeBaits vägen?

Halloj,

jag har mailat butiken tidigare om annonseringen och jag har fått svar först idag pga fullt upp i USA. AB kommer förmodligen gå med igen lite senare om jag förstod Jenk rätt. :)

UnEasy
2006-08-31, 21:37
Guld. Du är en påhittig jävel.

Flodebanan
2006-08-31, 22:01
Kommer RSS;en snart också ;)

fiske yakup
2008-05-04, 20:02
hej jag undrar vilka drag elr beten jag ska anvenda till platfisk
hej jag bor i malmö kan någon säga nåt bra ställe i när heten på platfisk

fiske yakup
2008-05-05, 21:28
hej jag undrar vad det finns för fisk på ön limhamn och vilka drag elr beten jag ska ha till rätt fisk jag har aldrig fått nån fisk hjälp snälla

tack för alla svar!!!!!!!!:elgura::fiska2:

Grävlingen
2008-05-05, 21:31
Detta är helt fel forumdel! :) Leta lite mer så du lägger det rätt annars kommer du inte få några svar!

Lycka till!

Old Firehand
2008-06-25, 17:52
I denna forumskategori får de företag som annonserar på Fiskesnack.com posta information om produktnyheter samt publicera specialerbjudanden.

De inläggen som görs i denna forumskategori hamnar automatiskt på förstasidan. För att kunna posta information och erbjudanden krävs att företaget har registrerat en användare i forumet och meddelar användarnamnet till mig.

För tillfället är det enbart Push-Up, Old Firehand & Zonker som kan göra inlägg här men inom kort kommer även resten av annonsörerna kunna göra detsamma.

Hoppas företagen använder denna del flitigt nu. :)

"BOMBER- Nytt 2008" hos Trumman Sportfiske. Klicka på www.trumman.com och se alla BOMBER-Nyheter!

Nya BOMBER B15A och B15AP-F-UV Excalibur Long "A" wobbler.

Här kommer åtta nya, dova färgvarianter av välkända BOMBER B15A Long "A" för lax- och öringfiske i mulet väder och regn. De nya B15A-färgerna med inbyggd fångstgaranti heter WBC, WGS, WHS, WLS, WNT, WOS, WPB och WSPS. Wobblerna har lösa, ljudliga rasselkulor i kroppen som hörs och lockar på långt håll i vattnet.

BOMBER B15A Long "A"
WBC - Brown Chub
WGS - Gizzard Shad
WHS - Honey Shad
WLS - Limon Shad
WNT - Night Train
WOS - Ozark Shad
WPB - Purple Bearca
WSPS - Strip Pit Shad

BOMBER B15AP-F-UV Excalibur Long "A" är en helt ny serie wobbler i UV-beständig, ljusreflekterande plast, en wobbler baserad på den hos trollingeliten berömda och otroligt fångstsäkra, flytande BOMBER B15AE Excaliburmodellen från mitten av 1990-talet.

De fyra, nya B15AP-F-UV Excalibur wobblerna har en verklighetstrogen, vickande och rullande gång i vattnet. Den allra minsta rörelse får wobblern att gnistra och glimma i helt naturliga, fiskliknande färger. En BOMBER Excalibur blänker och rör sig som en flyende eller lekande löja

Med vänlig fiskehälsning,
Trumman Sportfiske/LEF
Leif Engström

-

Sportfiskecenter i Kalmar
2008-10-30, 13:31
Nu kör vi vår Höstrea med upp till 70% rabatt! Gäller till 5/11
De som vill skicka efter på postorder ringer in, så fixar vi bra priser!
Våra vanliga fraktpriser gäler även på rean, så över 1000kr är fritt upp till 5kg, och över 2000kr så är det fraktfritt oavsett vikt. Endast postens avgift på 49:- tillkommer över dessa summor.

Kika in på hemsidan för lite exempel, kontaktinfo mm!