Visa fullständig version : Regal Sportfiske, Vårby/Stockholm
Regal Sportfiske
Hamnv. 3, Box 27, 143 01 VÅRBY 08-710 80 00
Fax 08-710 68 68
http://www.regalmarin.se/
--------------------------------------------------------------------------
Jag har bara handlat lite drag där så jag vet inte så mycket ännu.
Just nu (27-28/9-02) har dom 25-40% rea på mycket i butiken.
Vad är era erfarenheter av dom ?
\\\Wiktor
2002-10-09, 18:35
Originally posted by Bergman
Vad är era erfarenheter av dom ?
ska inte kasta alldeles för mycket skit på detta allmänna forum om dem men kan säga att jag inte ngnsin kommer handla där igen!! :nej:
Wiktor, så länge man bara skriver sanningen så är ju även negativa erfarenheter bra att skriva. Det är ju bra att man kan läsa lite om en viss firma innan man handlar där tycker jag ...
\\\Wiktor
2002-10-09, 18:54
ok here we go...
Köpte ett Flug spö där. Kolla på ett spö i butiken, men när jag väl hade valt det så hämta dem ett nytt.
Ok, inga probs de ville ju lämna ett oöppnat/otafsat spö till mig,todde jag ja...
komer hem öppnar och ska glutta.. då är toppen rakt av på två ställen :(
åker tillbaks dan efter och får prata med samma säljare och berättar hur det var.
Då börjar det hela! han säger att jag har knäckt det!! jag förnekar ju självklart för så är ju inte fallet. DÅ börjar han skrika och gapa som f-n! men efter typ 2 timmars förhandlande går han med på att ge mig ett nytt spö!
och detta var liksom ett flugspö som kostade 1100kr. Kan ju gissa vad dom betala för det.. hälften?? idiot!! så detta är det jag har uppleft där, och därför avstår jag från att handla där!
Ok, då förstår jag att du inte vill shoppa mer där ... service är allt även för mig. Den butiken ligger dock ganska bra till för mig så jag har varit där några gånger nu och köpt småsaker. Inget att klaga på ännu ...
Har faktiskt aldrig varit där trots att jag bor i söderort. De är ju inriktade på trolling så det har aldrig blitt av att man gjort ett besök. Men nu kanske det är dags efter ovanstående inlägg så man kan göra sig en egen bild.
//K
jag köper så got som allt där ingenting är paj.har köpt delvis en abu Cardinal Adgenda och min nya finna C3:a!
Originally posted by Ogge
Har köpt delvis en abu Cardinal Adgenda och min nya finna C3:a!
Vart köpte du resten av rullen? :)
//K
Cico;har inte så mycket rullar tycker inte att det är nödvändigt.jag har köpt en annan cardinal vet inte vart pappa köpte den och så har jag fåt en men den pajja .har haft 4 kast rullar den enda rullen jag behöver är en UL-rulle efter abboren.eftersom jag använder Adgendan till gädda och den andra cardinalen till ädel och spinnrullen till trolling,lätthavsfiske.kast efter gädda (ska testa Jerk.så fattas Borren ska kolla efter Jul om jag inte har fåt setet jag önska mig så köper jag nog den i höst setet finns på www.fiskefiskar.se!
Originally posted by Ogge
Cico;har inte så mycket rullar tycker inte att det är nödvändigt.jag har köpt en annan cardinal vet inte vart pappa köpte den och så har jag fåt en men den pajja .har haft 4 kast rullar den enda rullen jag behöver är en UL-rulle efter abboren.eftersom jag använder Adgendan till gädda och den andra cardinalen till ädel och spinnrullen till trolling,lätthavsfiske.kast efter gädda (ska testa Jerk.så fattas Borren ska kolla efter Jul om jag inte har fåt setet jag önska mig så köper jag nog den i höst setet finns på www.fiskefiskar.se!
Var bara tvungen att smascha när du skrev att du delvis hade köpt en rulle :)
//K
Sturgeon
2002-12-28, 16:59
Originally posted by cico
Var bara tvungen att smascha när du skrev att du delvis hade köpt en rulle :)
//K
Good one:D :D :D
Blir kanske billigare att köpa rullar i lösvikt.:rolleyes:
jaha jag jaha haha fattade inte riktigt haha:asflabb2:
Upptäckte häromdagen att dom hade levande Mört där också ... 4:-/styck och dom var ganska små i storlek. Abborrbete tyckte kulan ... ;)
Rimfrost
2003-07-20, 18:21
Jag har också varit inne i butiken några gånger, men har inte upplevt några problem. Prisnivån känns dock högre än på andra ställen. För det mesta blir det Berras för mig...
Skitfiske//Felix Rimfrost
http://www.rimfrost.se
stockholms sportfiskebutik som ligger på söder e också ett bra ställe, ungefär samma prisklass som på berras och mycket extrapriser!!
Peter Larsson
2003-07-25, 15:08
Regal är utan tvekan den butik i landet med kunnigast personal när det gäller trollingfiske. De är duktiga på mycket annat också men framförallt trolling vilket också resultaten i Trolling Masters är bevis på.
När det gäller specimenfiske så är Sporting (framförallt i Örebro) och Sportfiskekompaniet duktigast.
Det är mina högst personliga åsikter. Har faktiskt ALDRIG blivit illa behandlad i en sportfiskebutik (faktiskt inte i någon typ av butik) men det kanske beror på min ödmjuka person...
Handlar inte där igen, köpte en håv som höll i knappt en vecka (och då använde jag den inte ens, den föll sönder av sig själv). När jag påpekade detta så var svaret att denna håv fått många klagomål eftersom kvaliteten var usel... Trevligt, varför saluför man den fortfarande på sin hemsida och påstår att det är en kvalitetshåv där då? Känns ju aningen ohederligt...
Fick visserligen tillbaka pengar, men det betyder istället att jag lagt över hundringen i fraktkostnad på en ask billiga metkrokar som jag köpte samtidigt. Nej tack.
:goodwork:
Alessandro
2006-10-06, 21:56
Har köpt en flytoverall i present och bad få den inslagen, perfekt. Köpt en del drag och småprylar, funkat perfekt.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.