Visa fullständig version : Finns det bra portabla spö hållare
Hej alla fiskare!
På farsans jobb så får man låna båt i en sjö här och det är ju jäkligt bra. Men problemet är att att det inte finns några spö hållare och jag får inte skruva dit några heller. så min fråga är om det finns några bra spö hållare som man kan sätta dit och ta bort varge gång man fiskar med den? och dom ska funka bra
Scotty har spöhållare med ett fäste man klämmer om relingen, beror på hur båten ser ut om det kan passa.
Scotty har spöhållare med ett fäste man klämmer om relingen, beror på hur båten ser ut om det kan passa.
Scotty användare här på forumet?
Scotty är ett märke.
Down Easter ska du ha. Köper du dom får du både portabla fästen och andra att skruva fast i båten. Kostar runt 400. Vet att de fanns på Sporting förrut, men tror inte de har kvar några. Köp såna om du hittar, inget du kommer ångra.
http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php?t=13686
clasohlson har en som du sätter i årtullarna
du tar naturligtvis med dej spöhållarna hem efter avslutat fiske ,är teleskopisk
så den passar de flesta små båtar
Det är en linder aluminium båt
clasohlson har en som du sätter i årtullarna
Det går inte det heller dom är fast skruvade så dom inte ska gå att sno
några andra förslag?
Jula har en portabel spöållare med skruvtvingsfästen för 69kr/st har ej testat den själv men den funkar säkert :rolleyes:
MVH Fidde
Jula har en portabel spöållare med skruvtvingsfästen för 69kr/st har ej testat den själv men den funkar säkert :rolleyes:
MVH Fidde
har provat det i en polares båt det bar ricktigt kasst var svårt att få att sitta. men tack för förslaget
har provat det i en polares båt det bar ricktigt kasst var svårt att få att sitta. men tack för förslaget
Okej, konstruktionen såg ju ganska klen ut :P
Bra att ha det bekräftat då jag själv har tänkt på att skaffa sådana :cheers:
MVH Fidde :rockbanan
MVH Fidde
Kostade 19:- idag när jag var där, verkar som dom skall skrota dom ur sortimentet. funkade sisådär, men dom funkade.
Körde en lätt trollingtur efter gädda i nån timme och dog 5 snipor.. :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.