handdator

Visa fullständig version : finns det ingen som har...

aphis
2006-10-02, 19:49
en yamaha 8 hk 98 eller där runt som kan kopiera upp en instruktionsbok åt mig?
yamaha själva kan inte garantera att det kommer en på svenska när man beställer, det kan bli turkiska eller va fasen som helst vilket verkar mycket märkligt. tydligen blir dte inte så på -00 och nyare, är det egentligen någon skillnad på 98 och 00 01 02 orna?
Mvh Rogge

Bowen
2006-10-02, 21:18
yamaha själva kan inte garantera att det kommer en på svenska när man beställer, det kan bli turkiska eller va fasen som helst vilket verkar mycket märkligt. tydligen blir dte inte så på -00 och nyare, är det egentligen någon skillnad på 98 och 00 01 02 orna?
Mvh Rogge
Har du provat att söka manual på nätet, ofta finns det i .pdf-format på tillverkares hemsida. Eller annan sida med kanske.

Du kan ju kolla runt i alla fall om du inte tänkt på detta!

Rally-Harry
2006-10-12, 15:44
Mvh Rogge

Hej

Här finns användarhandbok, tyvärr så kan du inte skriva ut den. den är skrivskyddad. Och den är endast på Engelska.

http://www.yamaha-motor.com/outboard/service/viewmanuals/viewmanuals.aspx?ls=outboard