Visa fullständig version : Vilken färg på manta!?
_StoraLe_
2006-10-05, 20:51
Hej! Ska beställa en manta men har som vanligt när jag ska köpa beten svårt att välja färg! ska beställa från sportfiskebutiken.se och de färger jag funderar på är: Orange Tiger, Firetiger, Chartreuse Tiger och Black Perch! snälla tipsa mig om er favorit bland dessa fyra!
_StoraLe_
2006-10-05, 21:26
Jag vet att jag la den på fel ställe! snälla svara! ska beställa idag!
Bigfisher
2006-10-05, 22:19
orange tiger är snygg !
Hej! Ska beställa en manta men har som vanligt när jag ska köpa beten svårt att välja färg! ska beställa från sportfiskebutiken.se och de färger jag funderar på är: Orange Tiger, Firetiger, Chartreuse Tiger och Black Perch! snälla tipsa mig om er favorit bland dessa fyra!
kör orange tiger riktigt het på vår gädda...
Black perch brukar funka, chatreuse tiger e fin... har aldrig gillat orange tiger.
Finns många bra färger, Pearl Tiger, Small mouthbass, Red Head, Frog, Orange Firetiger m.fl.
Fick 9 snipor på Chartreuse Tiger idag. Och inte ett hugg på andra färger..
kör orange tiger riktigt het på vår gädda...
Håller med:) den en färgen är superhet på ¨våren!
Fick 9 snipor på Chartreuse Tiger idag. Och inte ett hugg på andra färger..
Så den andra killen fick 10 alltså, du har legat av dig! :)
Så den andra killen fick 10 alltså, du har legat av dig! :)
Så jävla illa är det. Får skylla på Nerver :)
_StoraLe_
2006-10-07, 13:36
tack för all hjälp! det som fure skrev låt minst sagt imponerande.. så det blev en Chartreuse Tiger!
kenta_85
2006-10-07, 13:39
Bör det inte vara bättre med en mörk färg som ger tydlig profil mot himlen?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.