Visa fullständig version : Jakt & Fiske (tv4+ igår)
Fan vilket uselt program! Lider man igenom 20 minuters gräscrawlande å pang pang för att se ett piss-dåligt reportage på 3-4 minuter.
Nej var nog sista gången jag såg på det sugiga programmet ... fast nästa vecka har jag nog kommit över det :).
Skitfiske på Er alla!
Mikespike82
2003-05-20, 10:49
Håller med POi... jag som bestämt mig för att spela in det den här gången åså är det bara i 1.5 minuter, blev så förbannad!!!
Tråkigt att det var så kort just när det var gäddfiske oxå..
Kommer aldrig komma över det
grandstoff
2003-05-27, 00:17
Räknar inte längre in Jakt & Fiske på TV4+ som fiskerelaterat... Så jävla ointressant att se feta fransmän sitta på hästar och blåsa i horn för att sen bussa hundar som jagar skiten ur en hjort. Allt tar säkert en timme innan det är över och som final får hundarna slåss om kadavret. Otroligt humant... Vari ligger elementet jakt för deltagarna i detta utförande? Allt detta prioriterades framför fisket som helt fick utgå denna kväll. Pinsamt...
Sturgeon
2003-05-27, 00:26
Ge er nu grabbar.:)
Hur länge ska det ta att förstå och acceptera att kanal 4+ är ett riktigt pinsamt koncept, klart sämsta nyuppstartade kanalen jag varit med om (TV3, TV4, Kanal 5 osv).
Fortfarande inte hittat ett enda riktigt bra program i deras tablå.
Säkert så att de med tiden och allt fler tittare kommer att utvecklas till det bättre, hellre för än senare bara.