handdator

Visa fullständig version : larm?

dandark
2006-11-16, 13:55
hur är egentligen prologics batman larm? jag har hört mycket olika om dom, finns det några bättre larm i den prisklassen? jag har ett par ultimate striker lsi nu dom funkar, men det går inte att ställa in känsligheten på dom...

ezox
2006-11-16, 13:57
jag har hört att dom larmen ska vara väldigt dåliga, fox har ju även billiga larm som jag hellre skulle satsat på.

jögge
2006-11-16, 14:09
hur är egentligen prologics batman larm? jag har hört mycket olika om dom, finns det några bättre larm i den prisklassen? jag har ett par ultimate striker lsi nu dom funkar, men det går inte att ställa in känsligheten på dom...
Jag vet inte om kvalliten blivit bättre jämfört med när de lanserades, men då var de i horibelt dålig kvallitet. Jag provade dessa under en sommar och fick byta larm och reciver 3ggr innan jag tröttnade på att de ännu en gång började krångla!

Om någon ärligt kan säga att de nu håller en bra kvallitet så är det helt klart ett allternativ. Recivern har en lång räckvidd (du kan röra dig onödigt långt från dina spön) och inställningsmöjligheterna är bra vad gäller känslighet och ljud.

Jimmiee
2006-11-16, 15:01
köpte den dyrare varianten och alla 3 gick sönder efter 2 turer!
rent skräp med andra ord!

sattsa på fox micron m eller mx de ligger typ på samma pris!

mvh

Numse
2006-11-16, 15:48
Jag har MX och är nöjd. Kan dock inte ställa in känslighet men för att göra det får man punga ut med dubbla summan, och enligt mig är det onödigt.

LuDDan
2006-11-16, 15:52
Jag har MX och är nöjd. Kan dock inte ställa in känslighet men för att göra det får man punga ut med dubbla summan, och enligt mig är det onödigt.

På mx larmen ska man kunna ställe in känsligheten?! Dock så har jag för mig att skillnaden inte är så stor på full och minsta känslighet.

Vill du ha ett billigt och dugligt larm så ska du nog satsa på micorn m larmen. Dem kan man få för 300-400 kr styck.

dandark
2006-11-16, 16:30
ja jag har kollat lite på dom, men jag vet inte.. jag väntar lite o hårdkör mina ultimate larm lite till men om nån har 3 bra larm o sälja så hör av er

Jimmiee
2006-11-16, 16:30
jag har mx och man kan ställa in känligheten engång.