Visa fullständig version : Mobiltelefoner med Kamera?
Tja...!
Jag har funderat på det där med Mobiltelefoner med kameror,
det har ju en fördel när man t.e.x fått upp en fisk och inte har möjlighet till digitalkamera. Har ni något tips på en fin Mobiltelefon med en bra kamera i? vill inte ha en för 5000 typ, 2000-3000 är lagom, tips?
MastaPike
2003-05-22, 21:52
Dom funkar ju, men dom flesta kamerorna på mobilen har ingen blixt och har dessutom så jävla lite megapixlar, maxupplösning på bilderna brukar vara runt 640*480. Om du inte vill köpa en seriös digitalkamera så köp nåt skit för runt 1000-lappen så kan du ta godkända kort. Det är ett bättre val.
Nej. ska ha en kamera och telefon i ett.
så kan jag fota lite överallt... lite mer anonymt
Quivertip
2003-05-23, 07:52
Telefon med digitalkamera är inget att rekomendera att plåta firrar med. Skulle du fånga en storfisk så räcker det inte till att skicka in som foto då det är för få Pixlar. Saknar även blixt som är en viktig ingridiens i en kamera. Ha du med en vanlig kamera alt. en engångskamera med blixst. Så blir du inte besviken på dina kort...
El Crapone
2003-05-24, 15:01
snälla lägg ner.. vet folk som köpt mobil med kamera, och dessa kort blir allt annat än bra. jag rekomenderar dig starkt till att INTE köpa entelefonmed kamera.. om du inte bara vill ah kameran i den för att det är status =)
Jo man får ju fett med respekt med en telefon med kamera.
hehe nee men verkade bara tufft
grandstoff
2003-05-29, 07:55
Originally posted by Lazinko
så kan jag fota lite överallt... lite mer anonymt
Det låter ju mer än lovligt skumt... ;)
Nåja, en telefon köper man ju för att prata i, en kamera för att ta kort med. Alltså, ha inte allt för höga förväntningar på bilderna som du tar med kameran. De är inget man skriver hem om... Har upplevt att dessa kameror är mer till som en kul grej och inte som ett seriöst substitut till "vanliga" kameror.