handdator

Visa fullständig version : Fiske resa till Norge

Bölla
2007-04-28, 22:31
Tja, vi är några stycken som åkt upp till nord norge i 6 år nu och skall även göra det i år i sommar, vi har 2 platser kvar om någon skulle vara intresserad...
Skicka ett mail eller mess...

//Bölla

Bowen
2007-04-28, 22:34
Tja, vi är några stycken som åkt upp till nord norge i 6 år nu och skall även göra det i år i sommar, vi har 2 platser kvar om någon skulle vara intresserad...
Skicka ett mail eller mess...

//Bölla
Jag och en kompis kan nog vara på, hur ser upplägget ut? kostnad? datum?

Bölla
2007-04-30, 15:35
Resan blir av till Hitra vecka 28 och kommer att kosta ca 2700kr inkl allt typ boende, båt, bensin och mat per person, då har vi räknat med resan härifrån Kristinehamn.
Jag vet inte vart du bor men då tillkommer för din del resa hit till Kristinehamn.

Det finns bara en plats kvar nu och vi har nämt det för en hel del så det är först till kvarn som gäller...

Vi som åker är väldigt lättsamma att ha att göra med och brukar ha det väldigt trevligt tillsammans och gillar att ta några öl tillsammans på kvällarna, hoppas inte det är några problem för dig...

//Bölla

BBRF
2007-04-30, 16:35
Resan blir av till Hitra vecka 28 och kommer att kosta ca 2700kr inkl allt typ boende, båt, bensin och mat per person, då har vi räknat med resan härifrån Kristinehamn.
Jag vet inte vart du bor men då tillkommer för din del resa hit till Kristinehamn.

Det finns bara en plats kvar nu och vi har nämt det för en hel del så det är först till kvarn som gäller...

Vi som åker är väldigt lättsamma att ha att göra med och brukar ha det väldigt trevligt tillsammans och gillar att ta några öl tillsammans på kvällarna, hoppas inte det är några problem för dig...

//Bölla

Hmmm, fast Hitra liger ju inte i Nordnorge utan i Mellannorge....Hursomhelst, var på Hitra ska ni bo?

Bowen
2007-04-30, 16:51

//Bölla
Ja det var bara aktuellt för båda två i så fall, men tack endå!

Bölla
2007-05-01, 21:26
Vi kommer att bo på denna campen eller nåt utav Roberts 3 hus...

http://www.knutshaug.no/

Åker till norge idag är hemma på fredag,
då kommer jag att finnas på telefonnummer 0762473009

//Bölla

Cronix
2007-05-06, 21:34
är platserna fortfarande lediga?

Cronix
2007-05-07, 19:08
är platserna fortfarande lediga?

oj, jag glömde läsa sista inlägget :P