Visa fullständig version : nytt personbästa
Mikespike82
2003-06-17, 23:39
Så grymt skönt alltså, jag och burre (impera här på fiskesnack)
drog iväg idag för att firra lite borre och det gick faktiskt grymt bra, ingen av oss har någonsin gått in för att få upp abborrar, jo föresten på pimpel, men absolut inte på mete.
Det var hur kul som helst, fisken nappade ju hela tiden och jag slog ett nytt rekord, eller jag hade väl inte direkt något abborr rekord före det här men nu har jag 1.2 kg fördelat på 46cm
Gå in på vår sida och se bilden och läs dagboken, grymt skoj tycker ja
MIkesPike(", hääääärligt, jättegrattis från mig.
El Crapone
2003-06-17, 23:45
Japp låter gutt som fan
Mikespike82
2003-06-17, 23:45
Tackar! lovar att det här gav mersmak på abborrfisket!!
Köpte en ny storm jigg idag och det var den som ja fick den på..
Sturgeon
2003-06-17, 23:51
Kan inte annat än gratulera dig, fortsätt så.
Ser på bilderna att du till och med är snäppet bättre än mig på att dölja ansiktet.;)
Trevlig sajt ni har, tittade in den som hastigast......en bild som jag skulle vilja ha där, kan jag spara den i min burk?
......Männen med fiskansiktena :)
Mikespike82
2003-06-17, 23:56
Originally posted by Push-Up
Trevlig sajt ni har, tittade in den som hastigast......en bild som jag skulle vilja ha där, kan jag spara den i min burk?
Jo for tusan!! det går bara fin fint, kul att du frågde första också..
Tack så mycket, två av bilderna var riktiga höjdare faktiskt....
Mikespike82
2003-06-18, 00:11
Hehe man kanske skulle ta och satsa på att bli naturfotograf!?
kanske lägga ner fisket? nääe aldrig i livet, inte nu när man just fått upp smaken på fisket ännu mera
En sann fiskare är oftat lite av en naturälskare, en del av oss gillar att fota omgivingen oxå, sådan är jag, du verkar vara likadan.....keep it up....
Kan du inte slänga upp bilderna här i fotoalbumet också ?
1,2kg är en jäkligt fin borre ! :)
fina bilder lyckans ost som har så nära till en sån fin sjö..
/cobol
Mikespike82
2003-06-18, 12:37
jo dom är upplagda nu, visste inte riktigt var man laddade upp, men jag hittade det till slut
Henrik_L
2003-06-18, 13:53
ja! Grattis! Den satt där den skulle! Jätteskoj att just ni fick den! Hoppas det blir en toppensommar! Jag ska lägga upp lite naturbilder jag tagit med så får ni se mina sjöar :) Utan mej på bilderna tack och lov :P
Mikespike82
2003-06-18, 22:52
Originally posted by Henrik_L
ja! Grattis! Den satt där den skulle! Jätteskoj att just ni fick den! Hoppas det blir en toppensommar! Jag ska lägga upp lite naturbilder jag tagit med så får ni se mina sjöar :) Utan mej på bilderna tack och lov :P
Tackar tackar, det blir nog en toppensommar med en hel del abborrfiske, det var ju skojigt.
Jo lägg upp bilder på dina sjöar så får man kika och gemföra lite