Visa fullständig version : Prologic baitrunner o carpspö ?
Tänkte höra om någon testat Prologics baitrunner XLNT heter den . Och vill gärna ha åsikter om Prologics carpspö DR 2. Är det skillnad på hur spöt känns med vilken testkurva spöt har ? svampiga , styva osv. Är det nått att satsa på om man inte vill lägga en förmögenhet på utrustning för gädda främst blir väll någon karp tur med i och för sig. Tacksam för svar
:banana:
Japp jag kör med den baitrunnern, väldigt nöjd..
Jag hade en sunking okuma som funkade dåligt, ville ha en baitrunner i tusenkronorklassen, stod och pillade på en del i affären, bla nån shimano, prologicen kändes mycket bättre så det blev den, har inte ångrat detta!
Spöna vet jag inget om, men jag har två andra prologic savagerspön, mycket nöjd med dessa med.
Tänkte höra om någon testat Prologics baitrunner XLNT heter den . Och vill gärna ha åsikter om Prologics carpspö DR 2. Är det skillnad på hur spöt känns med vilken testkurva spöt har ? svampiga , styva osv. Är det nått att satsa på om man inte vill lägga en förmögenhet på utrustning för gädda främst blir väll någon karp tur med i och för sig. Tacksam för svar
PL DR mach ll har jag. tycker inte att dom är vare sig svampiga eller styva och jag har använt dom till både karp och gädda. jag 3 lb spöna.
jag har pro logic Ti-carp 2.75lbs 12´ och prologics vanliga Carp 3lbs 12´ funkar hur bra som helst fina o styva