Visa fullständig version : hej sturgeon
tjena jag befinner mig i californien och kommer vara haer i ett ar drygt, en kompis kommer oever till jul taenkte da prova pa ngn havsfisketur och kanske fiska kattfisk och bass! ha de :headbang:
Sturgeon
2002-10-10, 00:53
Originally posted by rapala
tjena jag befinner mig i californien och kommer vara haer i ett ar drygt, en kompis kommer oever till jul taenkte da prova pa ngn havsfisketur och kanske fiska kattfisk och bass! ha de :headbang:
En hel tråd tillägnad mig vad trevligt :headbang: .
Varför är du "Over there"...
farsan jobbar haer ett sa inte tackar man nej till att haenga me'! ska ta med mej typ 5 ekolod naer jag aker hem fish easy kostar bara 1300! ha de/ max
hur gar fisket hemma i sverige da? ngn som har fangat ngt stort i gbg trakten?ps. fisken e' en albacore
Sturgeon
2002-10-10, 01:22
Har fiskat lite dåligt på sistone då bland annat studierna på Universitetet tar mycket tid. :(
Det är nog bättre om du utnyttjar PM funktionen istället för att lägga ut meddelanden på de allmäna trådarna.;)
Annars blir nog Bergman lite sur, det som inte ligger i allmänhetens intresse skall inte finnas här:rolleyes:
naer fick du nilabborren? vad hade du foer drag?
Sturgeon
2002-10-10, 01:54
Originally posted by rapala
naer fick du nilabborren? vad hade du foer drag?
Januari -02 på en vitröd Rapala Super Shad Rap, blev totalförstörd efter fighten.
Fick förövrigt fler Nilabborrar som vägde kring 10 kg, plus ett antal Tigerfish.