handdator

Visa fullständig version : tips fiskeresa!

Mr_knut
2007-07-30, 20:38
tjena..jag och några polare tänkte dra i väg på en fiske resa nu i veckan..men vi vet inte vart!
kom med tips om vart vi kan åka..innom sverige..
vi bor i kalmar län..vi är ute efter lite villt öring,harr och röding fiske typ..så bra fiske som möjligt...tänkte vara ute i 3 dagar så det får ju inte vara för långt att åka....
kom med era tips vart ni tycker man borde åka..

mvh Alexander

Simonb
2007-07-30, 23:42
tjena..jag och några polare tänkte dra i väg på en fiske resa nu i veckan..men vi vet inte vart!
kom med tips om vart vi kan åka..innom sverige..
vi bor i kalmar län..vi är ute efter lite villt öring,harr och röding fiske typ..så bra fiske som möjligt...tänkte vara ute i 3 dagar så det får ju inte vara för långt att åka....
kom med era tips vart ni tycker man borde åka..

mvh Alexander

nämen knut, du var ju nyss och fiskade bäcköring vell? själv skulle jag åkt till Antorpa eller nått och dragit lite fet sutare några nätter. och skippa dom där småfiskarna. :fiska1:

Mr_knut
2007-07-31, 02:07
nämen knut, du var ju nyss och fiskade bäcköring vell? själv skulle jag åkt till Antorpa eller nått och dragit lite fet sutare några nätter. och skippa dom där småfiskarna. :fiska1:

jaa inte hade jag skrivit att jag ville fiska röding och öring om jag hade velat fiska sutare...