Mörtsnurb
2007-08-25, 23:48
Nu är tävlingen avgjord efter en dag med strålande sol och varmt. Men det finns ju alltid ett men. Det har blåst duktigt hela dagen.
Trots hård vind kom 13 st team till start på vattnet runt lövsta och lambarön.
Team Mörtsnurb. Team Laine. Team Hellström. Team Sandra. Team Fiskesnack. Team Jordbro. Team Berras sportfiske. Team Losers. Team MG. Team Frasse&co.Team Yamaha center järfälla.
Längsta gös pumpade Team Hellström upp. 67 cm och 3.3 kg. De belönades med vertikaljigg spö och beten från Berras outdoor.
Total vinnare i längd med 3 st gösar (65cm.58cm.och 48cm) 171 cm totalt. Team Sandra. Grattis.
2:a Team Frasse&co med tre gösar (45cm.47cm och 50,5cm) 142,5 cm totalt.
3:a Team Jordbro med två gösar (53cm och 50,5cm) totalt 103,5 cm.
4:a Team Fiskesnack med två gösar (43cm och 55cm) totalt 98 cm.
5:a Team Hellström med en gös (67cm).
6:a Team Losers med en gös (52cm).
7:a Team Mörtsnurb med en gös (47cm)
8:a Team Laine med en gös (46cm.
Vill passa på att tacka alla team för en trevlig tävling trots stormvindarna.
Tävlingen kommer bli en årlig tradition sista lördagen i augusti.
Ett stort tack till Berras outdoor och sportfiskeboden täby för fina priser och stöd.
Om ni har bilder från tävlingen maila gärna mig dom då det blev batteri torsk på min kamera.
Mvh Team Mörtsnurb
Trots hård vind kom 13 st team till start på vattnet runt lövsta och lambarön.
Team Mörtsnurb. Team Laine. Team Hellström. Team Sandra. Team Fiskesnack. Team Jordbro. Team Berras sportfiske. Team Losers. Team MG. Team Frasse&co.Team Yamaha center järfälla.
Längsta gös pumpade Team Hellström upp. 67 cm och 3.3 kg. De belönades med vertikaljigg spö och beten från Berras outdoor.
Total vinnare i längd med 3 st gösar (65cm.58cm.och 48cm) 171 cm totalt. Team Sandra. Grattis.
2:a Team Frasse&co med tre gösar (45cm.47cm och 50,5cm) 142,5 cm totalt.
3:a Team Jordbro med två gösar (53cm och 50,5cm) totalt 103,5 cm.
4:a Team Fiskesnack med två gösar (43cm och 55cm) totalt 98 cm.
5:a Team Hellström med en gös (67cm).
6:a Team Losers med en gös (52cm).
7:a Team Mörtsnurb med en gös (47cm)
8:a Team Laine med en gös (46cm.
Vill passa på att tacka alla team för en trevlig tävling trots stormvindarna.
Tävlingen kommer bli en årlig tradition sista lördagen i augusti.
Ett stort tack till Berras outdoor och sportfiskeboden täby för fina priser och stöd.
Om ni har bilder från tävlingen maila gärna mig dom då det blev batteri torsk på min kamera.
Mvh Team Mörtsnurb