Visa fullständig version : OJ, VAD VI DROG sutare...
Sturgeon
2003-07-20, 02:43
Jag och Raniceps jobbade hårt för att tömma sjön på Sutare, tror vi nästan lyckades.:rolleyes:
Nå, kom upp tre sutare mellan 950 g och 1100 g, därtill en välskapt Mört också.
Två på bottenmete och en på flötmete.
Troligtvis hysser sjön inga större individer, dock skall det finns Sarvar på över kilot.
Alltid lika trevligt att vara ute med den sympatiske Ranis, på denna tur blev vi nästa duschade.:rolleyes: :D
Bilder som följer.
Sturgeon
2003-07-20, 02:44
..
Sturgeon
2003-07-20, 02:46
...
Sturgeon
2003-07-20, 02:47
....
Häftigt ljus ni fick på bilderna.
El Crapone
2003-07-20, 03:48
VAckert.. jag har länge funderat på att ta mitt första sutarpass, och det är när man ser såna här bilder man blir riktigt sugen..
Väldigt vackra sutare måste jag säga!
Puss-bilden blev väldigt bra!
Ingen bild på mörten?
Hur länge har du haft den där Furunokepsen? Mig veterligen har du haft den på varenda kort som du är med på ;-)
Btw. Snygga fishisar
raniceps
2003-07-20, 13:08
Får instämma, en kul fisketur, duschen var nästan höjdpunkten =)
Foppa: Mörten var inte tillräckligt välskapt för att förtjäna ett kort :)
Kan tillägga att två sutare tog efter det blivit helt mörkt, båda dessa på bottenmete.
Sturgeon
2003-07-20, 21:54
Originally posted by rapala
Hur länge har du haft den där Furunokepsen? Mig veterligen har du haft den på varenda kort som du är med på ;-)
Btw. Snygga fishisar
Har haft kepsen i snart 6 månader, inte så länge tycker jag, håller nog ett par år till.:)
Nästa keps skall det stå Raytheon på, därefter Simrad, så har jag betat av de flesta tillverkarna av marinelektronik.;)
Edit: Kepsen följer med till Alaska så du kan vänta dig att se den fler gånger Rapala.:D