Visa fullständig version : Phantom
Frankenstein_punk
2007-09-10, 12:10
Hallos.. har precis köpt en Phantom och var ute och fiskade med den och den ända gången jag får på den är typ att den får lite Bellyflash och de är väl inte så den ska gå eller?? Har ni nå tips på hur man ska jerka hem den...
Fredrik"Gluggen"Radsby
2007-09-10, 12:22
Den ska ha walk the dog gång med bellyflash !?
Är det den stora modellen eller lilla ? Trä eller plast ?
Har du den stora så om man har för klen utrustning funkar inte det.
Jag har aldrig haft problem med dem förutom att domkan varit flytande istället för suspending men det har man ju löst !! Har du den lilla så är det fel på betet ! den går ju inte att misslyckas med !
Frankenstein_punk
2007-09-10, 12:29
Den ska ha walk the dog gång med bellyflash !?
Är det den stora modellen eller lilla ? Trä eller plast ?
Har du den stora så om man har för klen utrustning funkar inte det.
Jag har aldrig haft problem med dem förutom att domkan varit flytande istället för suspending men det har man ju löst !! Har du den lilla så är det fel på betet ! den går ju inte att misslyckas med !
Har en länk med den jag har..Det är en Odyssey Phantom
http://www.buyit.se/attitudebaits/bilder/phan03b.jpg
Har en länk med den jag har..Det är en Odyssey Phantom
http://www.buyit.se/attitudebaits/bilder/phan03b.jpg Vad har du för spö?
Jag har en liten fantåm av plast. Och den är hur trevlig som helst. Flytande, men det är bara att panga ner en bit och väl där har den ett grymt häng
Fredrik"Gluggen"Radsby
2007-09-10, 12:58
verkar vara den lilla !? Har du för utrustning ?
Pikopath
2007-09-10, 13:35
Odyssey Phantom kan være crap. Dom kjørte kvantitet fremfor kvalitet. Og Todd trakk seg ut og starta på egenhånd igjen.
Av odyssey Phantoms har jeg sett flytande, bakenden flyter men nesen synker, mens noen av de tidligste Od. Phantomene er bra (Da jobbet Todd C. for dom)
Phantom, de gamle i trä eller dom mnya i plast er den grymmaste glidaren ever! :)
Michael
Frankenstein_punk
2007-09-10, 13:52
Har ett Bft Stiff nu...
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.