handdator

Visa fullständig version : Löjtackel

Kimpan
2007-10-07, 21:59
vilka Löjtackel funkar bäst för er??? jag har Ismo kurki VuoksiRaksi och Anchovie special.

Är det någon här som Trollar med "Vectra" undrar hur dom funkar?? // Skitfiske

Lärlingen
2007-10-20, 00:58
Det känns som att du inte behöver några mer.
Vi har kört/kör med Vuoksi Raksi och Anchovie special det har fungerat så bra till löjtrolling att vi inte behöver nått mer.
Täcker in allt (vad jag vet) innom löjtrolling.

Niklas (slasklag1)
2007-10-24, 08:41
Bara Att Testa Vectra. Inte Svår Att Takla. Anvænder Den Ofta

Kimpan
2007-10-24, 14:30
Okej :D

bjärven
2007-10-24, 15:42
Kör med oki jdf och krippled skallar,säljes av cwc

Niklas (slasklag1)
2007-10-25, 12:46
det tacksamma med vecktran ær att den går att køras ihop med plast. du kan køpa någon och testa nær du ær ute och trollar. Den stora klarar større farter. Bengan som gør dem fiskar med två krockar fæsta i løjan medan jag kør med en krok som hænger løst.
Vist ær de "vanliga" løjskallarna kanske mer vinstgivande. Men jag tror mer på att det ær att då kør man saktare. jag brukar alltid ha två vectror ute oberoende om jag trollar med løja eller plast. Køp och testa. har du sett filmen på team extrems sida hur du tacklar løja?

Kimpan
2007-12-26, 11:28
Ôkej har beställt 2st en originam och en Mangnum får se hur dom funkar! :D

kennth johansson
2008-05-18, 21:11
vilka Löjtackel funkar bäst för er??? jag har Ismo kurki VuoksiRaksi och Anchovie special.

Är det någon här som Trollar med "Vectra" undrar hur dom funkar?? // Skitfiskehej kimpan fortsätt å kör du med anchovy skippa orginal hålet i skallen borra nya hål så ska du få se på resultat är du osäker var du ska borra kan du ringa 0653-16557 kenneth

Perx
2008-06-03, 10:16
Hej

Ngn som har bra koll på var dessa extra hål skall borras?
Och vad man vill åstadkomma genom att rigga om skallarna?

Pm:ade dig Kenneth.J angående detta, såg att du lagt ut ditt nr. jag får väl ringa dig om jag inte finner lyckan här eller får svar på mitt pm:n till dig..

Mvh perx

hej kimpan fortsätt å kör du med anchovy skippa orginal hålet i skallen borra nya hål så ska du få se på resultat är du osäker var du ska borra kan du ringa 0653-16557 kenneth

superfinne
2008-06-03, 12:01
Här är några bilder på hur finnarna riggar sina beten.

Det nya VK löjtackel har fungerat bra.

http://www.vk-products.fi/swe/

Perx
2008-06-04, 08:22
ok, tack för det, ngn mer med förslag, kunskap i ämnet "moddade" anchovyskallar..??

Här är några bilder på hur finnarna riggar sina beten.

Det nya VK löjtackel har fungerat bra.

http://www.vk-products.fi/swe/