Visa fullständig version : 25:a amba
Pike-Buster
2007-11-24, 20:39
Om man kikar på ebay t.e.x så brukar 2500 amborna gå för rätt mycket...
Och dom verkar ovanliga....
Funderar på om det börjar bli dax att skaffa en o lägga upp på hyllan..?
Innan priset sitter i taket.. eller?
Om man kikar på ebay t.e.x så brukar 2500 amborna gå för rätt mycket...
Och dom verkar ovanliga....
Funderar på om det börjar bli dax att skaffa en o lägga upp på hyllan..?
Innan priset sitter i taket.. eller?
Har börjat säljas igen i Japan http://www.purefishing.jp/new/2007/10/22/index.html
Nja så väldans dyra blir dom inte en silverfärgad får du under tusenlappen. Sen stiger det när det blir lite färg på dom. En vanlig c4 kostar väl en 1500kr här hemma så det är inte så farligt. Såg att det gick en grön för ca 1100kr ikväll. Det är alltid bra o ha rullar på hyllan man vet ju inte när man kan behöva en :D:D:D.
Wreckbender
2007-11-25, 00:13
Men sen tillkommer kostnaden för en riktig vev också, då kan det bli dyrt!
De nya japanrullarna tycks gå på ca 2100 frakt och tull och moms + UT-rustning Super Pimp Extreme men sen är man ju kung en liten stund med sin Sunset Orange. (Fast jag gillar inte den färgen på en Ambassadeur.) :)
Wreckbender
2007-11-25, 01:20
De nya japanrullarna tycks gå på ca 2100 frakt och tull och moms + UT-rustning Super Pimp Extreme men sen är man ju kung en liten stund med sin Sunset Orange. (Fast jag gillar inte den färgen på en Ambassadeur.) :) Gud va du är svensk och tråkig ;)
Gud va du är svensk och tråkig ;)
Japp! Det är jag! :sun:
Men en Midnight Blue hade varit bättre och allra bäst Cobolt med inskription i guld ”Proudly built by ABU for Börje Eriksson of Sweden”. :nojd:
Det känns lagom gråbeige. :fisk:
Wreckbender
2007-11-25, 01:41
Men en Midnight Blue hade varit bättre och allra bäst Cobolt med inskription i guld ”Proudly built by ABU for Börje Eriksson of Sweden”. :nojd:
Får du en sån ska jag bygga ett gråbeige spö till dig :headbang:
Får du en sån ska jag bygga ett gråbeige spö till dig :headbang:
Är det ett hot eller löfte? :D :D :D
Flodström
2007-11-25, 01:51
Hehehe, håller med dig Börje, cobolt blå mad guldtext, finns inget finare.
mvh
Wreckbender
2007-11-25, 02:07
Är det ett hot eller löfte? :D :D :D
Hot! du har väl sett mina handtag :appl:
Hot! du har väl sett mina handtag :appl:
Tror du att jag greppar dem med mina händer? :winner:
Pike-Buster
2007-11-25, 11:16
ok, de e ju bra att dom säljs igen :)
Men varför hittar man inte dom här hemma då?
Pike-Buster
2007-11-25, 11:19
Det är alltid bra o ha rullar på hyllan man vet ju inte när man kan behöva en :D:D:D.
Hehe, aa :) det kmr bli många fyllda hyllor framöver :cheers: men har man inte någon fast inkomst så är det trögt.... :)
Pike-Buster
2007-11-25, 11:39
Hm, finns det inte något ställe där man kan köpa alla modeller som tillverkas i sverige?
Ambassadeur5000
2007-11-25, 14:54
Men sen tillkommer kostnaden för en riktig vev också, då kan det bli dyrt!
Njaee? En PH är väl inte så dyr?:cheers:
Såg idag att dom säljer 2500c på lundgrens priset är dock 2995:-:bootyshak
Nu gav du mig sjuka idéer BeBest. Fan vet om jag inte ska ta med rullen till jobbet och sätta upp den i fräsen och gravera in mitt namn på den. ^^
Nu gav du mig sjuka idéer BeBest. Fan vet om jag inte ska ta med rullen till jobbet och sätta upp den i fräsen och gravera in mitt namn på den. ^^
Det funkar som stöldmärkning! :D
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.