Visa fullständig version : Amma Bamma
Någon som provat jerkbeten från Amma Bamma ?! funderar på några , skulle vara bra om nån provat dem och ge ett utlåtande.. mvh
Har några, dom är rätt trevliga att fiska med men helt klart överskattade.
Uberola: Hur menar du att AmmaBamma är överskattade?
Har några, dom är rätt trevliga att fiska med men helt klart överskattade.
The_Jerkman
2007-12-13, 15:40
Vart köper man dom?
www.ammabama.com
www.muskyshop.com
www.protacklemuskyshop.com
www.pastikas.com
Finns säkert många fler sidor som tillhandahåller dem!
Jag har någon Amma Bamma och någon Hughes river. Same shit but diffrent names. Hur som helst, finnishen är grym, inget snack om den saken. Men enligt min mening har de ingen speciel gång förutom straight side to side walk och jag tycker det finns så många beten som har "det" så mina är bara lådvärmare och ögongodis. Samma sak tycker jag om den Trueglide jag har. Mest ögongodis det där...
The_Jerkman
2007-12-13, 16:03
Hehe;) Du är en riktig lirare du Jompe:)
Du har inte kommit underfund med att din walleye-cobb är helt useless, så du kan skicka den till mej? :)
www.ammabama.com
www.muskyshop.com
www.protacklemuskyshop.com
www.pastikas.com
Finns säkert många fler sidor som tillhandahåller dem!
antog att det inte fanns på någon svensk site.
The Jerkman, den dagen den sorgen. Ola; jag har inte glömt bort det där med westinarna jag skall fixa det såfort jag kommer dit.
tack för svaret grabbar !!
Någon som provat jerkbeten från Amma Bamma ?! funderar på några , skulle vara bra om nån provat dem och ge ett utlåtande.. mvh
Har 1 st 8tummare och en 6tummare och upplever dem som två skilda beten.
6tummaren är otroligt skön att fiska med, kallar den knappast "straight side to side" då den rullar för j-a skönt. Har inte blivit så mkt fiskad pga färgen, annars ser jag det betet som otroligt hett.
8tummaren har för mig, hur jag än jerkar den ingen vidare "side-to-side" gång utan är mer av en härlig glider. Manta, Warlock, släng er i väggen. Amma´n glider längre ändå... med mindre utstick. Även vid ganska lugna jerks.
seolahan
2008-01-24, 00:02
Mycket ojämn kvalite. En del funkar en del funkar inte. Finns många träbeten i Sverige som är mycket mer prisvärda.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.