Visa fullständig version : Hänga me å fiska?
Hej hej...
någon som vill hänga med å fiska i trälhavet eller vattnena runt vaxholm?
Maila mig!
pontus.burman@ttl-consulting.se
Fiska???
Nä, fy fan vad tråkigt!
Skaffa dig en hobby.... ;)
:D
hehe...
BTW.. jag har båt....
kom igen nurå... nån måste ju vara lite intreserad av att fiska här inne ;)
ja men nån kanske inte bor i närheten
Hade gärna följt med men det blir för långt att åka..tack för erbjudandet!
Fetost.... jag hoppas att jag inte är ensam med att bo norr om stockholm och ha fiske som hobby =)
När skall du ut och fiska då?
Stizo:
Jag är oxå från väsby fast nu bor jag i Åkersberga...
Är du oxå 78:a?
Henrik_L
2003-08-10, 13:45
jag hade gärna hängt med om jag bott i stokholm....
Bor man i dalarna får man skylla sig själv ;-)
Originally posted by Zil
Bor man i dalarna får man skylla sig själv ;-)
Hehe. Dalarna har ju inga fina Havsöringar.
Yes jag är född 78. Gick Runby plugget sen Vilunda.
Dalarna har mycket annat än fina havsöringar. ;)
Originally posted by gretko
Dalarna har mycket annat än fina havsöringar. ;) '
Jag vet det, skämtade till det lite bara! :)
jag har en massa släkt i Dalarna så jag vet hur trevligt fisket kan vara där... om man bortser från MYGGEN!!! :)
mygg i dalarna? vart i lappland nån gång?
Det är inte så farligt där jag bor, kanske när man kommer i närheten av dalälven så är det väl ganska myggigt. Men det har nog varit väldigt lite mygg överalt i år med tanka på den här hettan.
Korten... jag har varit i lappland men jag såg inte så mycket av det pga alla mygg.
Bra sagt Zil! :) Har du planera in några fisketurer eller skall den lilla ploppa ut snart??? ;)
Hade varit grymt juste om man inte var uppbokad med andra fisketurer hela tiden=)
Hade velat verkligen att följa med!
Är desperat snart efter fiske (med båt).. :S men bor i Vällingby (väster om Stockholm, förorten) vete fan hur långt ifrån det är men det lär vara en bit kan jag tänka mig.. :(
Tobbe.L
Det beror på om du har bil eller inte.
Mange Wiberg
2003-10-09, 11:50
kan nog tänka mig att hänga med nångång..om du e intresserad:D
ackeblack
2003-12-03, 16:35
Om ni ska kånka runt i vaxholms området kan jag rekommendera att tackla upp för gösmete och bege er så långt in/upp på fjärden innanför tenöbron ni kan komma. Lite sent på året men det kommer ju en säsong efter denna också...
lillgustaf
2003-12-03, 18:26
är intresserad men bor inte på rätt ställe
Jag kan tänla mig att hänga med. Bor i järfälla, skjuts kan jag säkert ordna. Hör av dig.
Förresten, vad är det för fiske du tänkt dig? HÖ eller gädda?
truttakungen
2003-12-04, 21:10
Utan mygg, ingen sommar. Man vänjer sig, och till slut blir man orolig om det inte kretsar 7000 mygg runt huvudet.....Det är härligt att vara Lapplänning! :)
ackeblack
2003-12-04, 22:42
Jo mygg e härligt, kommer ihåg för några år sen när ja var o doppa flugorna uppe i trakterna kring kvikkjokk, satt på fjället och käka kokt mygg utblandat med lite pulvermos.