Visa fullständig version : Vem är Sg?
Tjenis. Jag heter Simon och arbetar som butikschef i en fiskebutik i Kosta, Småland.
Har tidigare pluggat 5 år på sportfiskeakademin och kommer ursprungligen från Göteborg.
Försöker utöka mitt fiske varje år dock pysslar jag idag nästan uteslutande med mete. Förr var det enda jag gjorde flugfiske, som idag tyvärr hamnat lite i skuggan. Men det är ju det där med tid, prioriteringar, nära till bra vatten osv... :P
Något som blivit ett av mina favoritfisken senaste tiden är färnafisket. Dels kanske för att jag har pendelavstånd till Helige å som är ett trevligt vatten att fiska i.
Jag är även ordförande i en specimenklubb som heter SK Screamers som skapades 2007, dvs nästan helt nytt. Hemsidan finns som signatur till min användare, eller här www.screamers.se
Det var la allt för denna gången!
Hur pluggar man i fem år på gymnasiet? Dessutom från 17 års ålder? Om man räknar att du började som butikschef med en gång nu när du är 22?
Hej i alla fall :)
Finns gymnasium 3 år och sen 2 års Kvalificerad yrkesutbildning (KY) om jag förstått det rätt.
Finns gymnasium 3 år och sen 2 års Kvalificerad yrkesutbildning (KY) om jag förstått det rätt.
Ok, där ser man!
Danne Johansson
2008-01-03, 14:31
Hur pluggar man i fem år på gymnasiet? Dessutom från 17 års ålder? Om man räknar att du började som butikschef med en gång nu när du är 22?
Han kanske var ute och fiskade istället för att gå på lektionerna och fick gå om 2 år.....:blah:
NinjaLinus
2008-01-05, 15:30
Kul hemsida!! Är ni med i svenskan?
Började grundskolan när jag var 6 år. (fyller i dec) och således började jag gymnasiet vid 15 års ålder.
Läste 3 år gymnasium, 2 år ky på sportfiskeakademin. Var 21 när jag fick jobbet eftersom jag fyllde 22 nyligen.
Kul hemsida!! Är ni med i svenskan?
Japp vi var med 2007, ska vara med 2008 med, med kraftfullare tag :) Kul att du gillade sidan!
Mary Jane
2008-01-05, 21:48
Jaha då vet man lite om dig Simon, jättekul! Tänkte du kanske ville veta något om mig...Jag sitter alltid när jag kissar, Just nu har jag en katt i knäet! Har också tummen mitt i handen så jag är ingen hejare på att laga prylar, snickra och sånt. Jag har 16 brevvänner i landet som jag försöker hålla kontakten med nästan varje vecka ( om jag hinner...ler ...)
Härlig hemsida! gillar designen starkt :)... fortsätt så!
Danneee88
2008-01-07, 00:49
Hemsidan va hyffsad :)
Danneee88
2008-01-07, 01:04
Jävligt kul med nystartade SK klubbar :) ska förhoppningsvis gå med i en nu i dagarna, men svenskan får vänta tills nästa år :)
Jävligt kul med nystartade SK klubbar :) ska förhoppningsvis gå med i en nu i dagarna, men svenskan får vänta tills nästa år :)
Det är jättekul :) men mkt jobb! iallafall för den som håller i dom :P
Danneee88
2008-01-07, 11:49
Jo de kan ja tänka mig.....men resultatet därefter kan ju bli desto roligare =)
Grävlingen
2008-01-07, 12:00
Hehe, kosta det är fint där speciellt i skogen eftersom de har ett militärt övningsfält! :) Där har man varit ett par gånger och kört pluton strid.. Det är nästan lika roligt som fiske :)
Hehe.. mjaaa.. Kul att folk presenterar sig lite!
Själv bor jag i lund i en lägenhet med plywoodrutor :) , jag har inte någon fiskeutrustning för den blev precis stulen. Annars fiskar jag gärna gädda, abborre eller åker till nordnorge. När jag inte fiskar tränar jag en del samt pluggar till civilingenjör (V&V) på LTH. Den tid som är över spenderar jag med min "chef" dvs min flickvän!
Fredrik teamfåttnått
2008-02-12, 13:01
ddddddd
Hej san :rockbanan:rockbanan
JONNIE ROCKER
2008-02-13, 03:21
Vem är Sg?
han som byggde tre av mina rullar
Vem är Sg?
han som byggde tre av mina rullar
Nu misstar du dig nog.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.