Visa fullständig version : Någon som äger eller har testat spöt från "Esox Lucius"?
Floodster
2008-01-11, 12:25
Hade den stora äran att se "Esox Lucius" igår och blev lite intresserad av det jerkspö som Broman använder sig utav, det verkar ju vettigt om det lever upp till vad han säger. Det skall tydligen ha olika aktioner bakåt och framåt dvs en aktion för jerkningen och en aktion för drillningen.
Fråga: Någon som äger eller har testat?
Jag tror spöt heter Beta 6,3' 40-140g.
Tacksam för svar
Tja,
Jag har kört på Beta 6,3' 40-140g i ca ett år.
Spöet är grymt skönt och speciellt när man fightar fisk.
Men jag tror inte att det är detta spö han snackar om i filmen, det spöet är nämligen mörk grått och Beta spöet är rött.
Har inte sett Esox Lucius spöna någonstans än så det kanske är nya prylar som kommer till våren.
Hur som helst är Beta jerk spöet riktigt nice och jag kan varmt rekommendera det.
pepp-robert
2008-01-22, 09:43
Jag köpte ett rött Beta på rea åt brorsan i födelsedagspresent, blev förvånad hur juste det känndes, körde med det en förmiddag. Fin balans och ja, helt enkelt ett bra spö för 700 spänn. Skulle vilja ha ett själv, men de hade ba ett kvar på rean.
Floodster
2008-01-25, 17:54
Det blev ett contest 7,6" från Strikepro istället... Men tack ändå!
Johan Wallin
2008-01-26, 00:29
Jag köpte ett rött Beta på rea åt brorsan i födelsedagspresent, blev förvånad hur juste det känndes, körde med det en förmiddag. Fin balans och ja, helt enkelt ett bra spö för 700 spänn. Skulle vilja ha ett själv, men de hade ba ett kvar på rean.
hej, vi kan nog lösa det om du vill:)
skicka ett pm.
mvh
johan
Lindstrand
2008-11-16, 22:11
Jävligt skönt spö. Nackdel att det är tvådelat för mitt gick av i delningen andra dagen när jag använde det
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.