Visa fullständig version : Storm Giant Madflash
Fredrik_n
2008-01-19, 14:04
Nån som testat den? 26 cm och 188 gram. Ser fin ut för mig, frågan är vad gäddan tycker...
var kan se en bild på den? finns det någon länk?
menar du giant thunderstick madflash? http://www.stormlures.com/products/luresdetail.cfm?modelName=giant_thunderstick_madfl ash&freshorsalt=Both&type=hard_lures
Den går på 7-8m har en fin vickande gång..
Vi prov fiskade den i höstas, blev en del på den
Storleken är grymm..
vilka affärer säljer denna? finns den på någon webbshop här i Sverige? Verkar ju riktigt giftig den där! pris?
Är nyhet för våren, så den kommer nog snart i din butik!!
Nån som testat den? 26 cm och 188 gram. Ser fin ut för mig, frågan är vad gäddan tycker...
Fiskade med alla tre modellerna på trolling i höstas - mycket fina!
(ledad, oledadsusp, oledaddjup)
Den som går djupast, pickar botten på ca 7 meter, gillar inte riktigt skramlet i dom - men gäddorna klippte samtliga!
mvh
LordPike
2008-01-19, 18:02
pröva även slammer shad 10 inch, grymm profil från sidan och dunkar på 8 meter plus om man har lite lina ute, fanns på ab förut iaf
gäddfeskern
2008-02-11, 21:17
Vilket djup går den "grundgående" på ?
Fredrik_n
2008-02-27, 19:03
Den jag har är självlysande på buken. Prylpoäng...
jag har oxå skaffat tre stycken utav den. Riktigt het i vattnet måste jag säga har idock inte kört me den så mkt fått två gäddor på trolling på ca 3-4kg/st. på den gula/röda ledade modellen
gäddfeskern
2008-04-01, 11:36
Enligt mina källor och där jag beställt några stycken så har de inte börjat tillverkas än utan de planeras komma ut under sommaren, juni.
Vilket djup går de på ? Är de grundgående som de säger, de känns ju ganska tunga och djupgående.
roach master
2008-04-15, 23:55
Någon som vet om de finns i butik än och var i så fall?
Gärna länk:cheers:
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.