Visa fullständig version : Gäddflugfiske på Discovery!
esoxlucius74
2003-08-17, 10:10
Jag blev så paff att jag nästan trillade baklänges ur tv-soffan imorse!! :wow1:
Det visades Gäddflugfiske på Discovery imorse 17/8 09:00
Men då jag inte såg programmet från början, plus att jag naturligtvis vill spela in det på video så skulle jag vilja få reda på om det går i repris!!
Någon härinne som vet hur de kör repriser på Dicoverys lördagsfiskeprogram??
fisherman
2003-08-17, 10:21
Jag vet inte när reprisen går men programmet var riktigt bra :sol:
Jag gjorde en sökning på Aftonbladet.se och det ser inte ut att gå någon repris närmsta veckan iallafall. Skit också ! Det där hade varit intressant ... stog att dom skulle köra både Karp & Gädda med fluga och vanligt spö.
Nästa Söndag handlar det om vrakfiske med lätt utrustning ...
dem brukar köra hela serien om och om igen så programmet kommer nog förr eller senare i repris.....
Majakovskij
2003-08-17, 12:22
Men alltså fiskereportagen på Discovery är max 5 minuter innan det är dags för reklamavbrott. Sen får man se några kast från nån båt innan det är dags för kocken att laga till dagens fångst. Och så bryter dep rogrammet 5 minuter innan för att rex hunt ska säga hej då yibida yibida folks - vi ses i fiskets underbara värld. Ja sen var programmet visst slut
esoxlucius74
2003-08-17, 12:25
Men det fina i kråksången var ju att det inte var Rex hunt!! :D
Unregistered
2003-08-17, 12:37
Okey var det fiskefantaster då?
Detta program hette "Extremt Fiske" enligt tablån ... går varje Söndag klockan 9.
esoxlucius74
2003-08-17, 12:41
Nä jag tror det hette "Extremt fiske" eller nått sånt?!?!
esoxlucius74
2003-08-17, 12:42
Precis! :D
Se där; det har man missat. Har detta pågått länge, och har de visat något vettigt? Storviltsfiske? Annat?