handdator

Visa fullständig version : Vilka av följande drag anser ni vara hetast resp. sämst?

JF
2008-01-29, 23:43
Köpte ett par nya Buster Jerk. Mest för skoj skull, vilken av följande beten tycker ni är hetast resp. sämst? Motivera gärna!

Mvh,
Jacob

roppin
2008-01-30, 21:01
Eftersom jag är "röd siluett bög" så skulle jag välja 3an 4an o 6an.

Men de andra är inga dumma färger det heller!

Stampe
2008-01-30, 21:13
Självklart olika färger för olika sjöar men personligen har jag fått jävligt bra på psykon dvs den längst ner till vänster och då har det varit mest i klarvattensjöar.

jerklimpan
2008-01-30, 21:27
Köpte ett par nya Buster Jerk. Mest för skoj skull, vilken av följande beten tycker ni är hetast resp. sämst? Motivera gärna!

Mvh,
Jacob

Skitmörten är ju fusk normalt sett . Sen 2 bra färger till som du saknar är ålands färgen å Kexchoklad men dina funkar säkert också.

spiggo
2008-01-30, 21:32
Har haft överlägset bäst på Jeppans egen färg. Sen att du missade den absolut hetaste "vitstjärten" (c 135) är ju en annan femma ;)

Mvh Niklas

Exezz
2008-01-30, 22:31
Jag gillar den längst ner i mitten och de två högst upp till höger. Dels för att designen tilltalar mig personligen plus att den typen av färger brukar funka jäkligt bra för mig.

Iofs så har det förmodligen att göra med att jag fiskar mer med de dragen jag tycker är snygga och som jag tror på, men ändå :D

Motvind
2008-02-03, 20:23
Skitmörten är nummer 1, inget snack. Någon dålig färg har jag svårt att hitta överhuvudtaget. Gäddfärgerna tror jag kommer att skörda, ska själv köpa in ett par sådana fast i big bandit eftersom det blir mer naturtroget :appl:

Grävlingen
2008-02-03, 21:20
Jag säger bara Pshyko!! Jag fiskar precis som tidigare talare i en mycket klar insjö! Annars gillar jag allt som är naturtroget!

JF
2008-02-04, 18:58
Skitmörten är ju fusk normalt sett . Sen 2 bra färger till som du saknar är ålands färgen å Kexchoklad men dina funkar säkert också.

Kexchoklad har jag ju. Längst ner till höger ;)

Färgerna blev lite konstiga. Kass kamera.