handdator

Visa fullständig version : Stuga i Blekinge

ropetter
2008-03-09, 11:56
Stuga belägen strax innan Almö, mellan Karlskrona och Ronneby i Blekinge.
Här fiskar ni i erkänt bra fiskevatten, mitt i gäddriket.
Stugan är på 50 kvm med gäststuga, med plats för fem personer. Fullt utrustad med kök, WC, TV m.m.
Linder 440 fishing med en 5hk Tohatsu ingår. ca 300 m till bryggan.
Pris 4500 kr för hel vecka (Söndag 12:00 till Söndag 12:00), eller 3000 kr för
Weekend (Torsdag 18:00 till Söndag 12:00).
Maila mig på roger-a.pettersson@telenor.com

sami_springsteen
2008-03-09, 12:32
Hej jag har lite frågor om detta !
Jag och mina vänner (totalt 4st allihoppa) tänkte ta oss neråt bleking och fiska lite och vi tänkte åka buss ned med Swebus och den går till Ronneby Jvstn, är de långt därifrån till denna stuga eller kan man ordnar skjuts på bästa billiga vis ? Vilken tid ska man komma ner vi tänkte i April där nånstans ? Bensin ingår till båten ? Tack för alla svar / Samispringsteen

ropetter
2008-03-09, 13:06
Hej jag har lite frågor om detta !
Jag och mina vänner (totalt 4st allihoppa) tänkte ta oss neråt bleking och fiska lite och vi tänkte åka buss ned med Swebus och den går till Ronneby Jvstn, är de långt därifrån till denna stuga eller kan man ordnar skjuts på bästa billiga vis ? Vilken tid ska man komma ner vi tänkte i April där nånstans ? Bensin ingår till båten ? Tack för alla svar / Samispringsteen

Från Ronneby är det ca 15 km, bussförbindelser från Ronneby är sämre än från Karlskrona. Bussen stannar i Listerby ca 5 km från stugan. Kolla med blekingetrafiken.Hela April är bra, leken brukar vara över runt påsk. En tank bensin ingår, motorn drar lite så en tank klarar man sig minst en dag på. 4 st i båten blir dock trångt, men det går.

sami_springsteen
2008-03-09, 13:11
okej men om man skulle fixa och dona lite så du tror inte att du skulle kunna ta upp oss för en liten peng ?

Från Ronneby är det ca 15 km, bussförbindelser från Ronneby är sämre än från Karlskrona. Bussen stannar i Listerby ca 5 km från stugan. Kolla med blekingetrafiken.Hela April är bra, leken brukar vara över runt påsk. En tank bensin ingår, motorn drar lite så en tank klarar man sig minst en dag på. 4 st i båten blir dock trångt, men det går.

pasi75
2008-03-09, 13:24
Det finns väl taxi i blekinge också !! Ta en Taxibuss och dela på 4 man, kan ju inte bli dyrare än en hundring/skalle också rymms ni !
Sen så går det inte fiska mer än 2 man i en linder 440 !

Gös Jonas
2008-03-09, 15:16
Pasi tre pers går, men fyra är helt omöjligt om de inte är små vättar eller annat oknytt.

ropetter
2008-03-09, 20:16
okej men om man skulle fixa och dona lite så du tror inte att du skulle kunna ta upp oss för en liten peng ?

En taxibuss från Ronneby är det bästa, visst kan jag hämta upp er i Listerby, men jag har inte plats till fyra pers+utrustningen i bilen. Får i så fall köra två resor.

fox_fisher
2008-03-11, 20:30
vad kostar de att hyra en helg??

ropetter
2008-03-12, 20:40
vad kostar de att hyra en helg??

3000 från Torsdag kl 18 till Söndag kl 12. Vill ni hyra andra tider så får vi diskutera priset, beror ju på om någon ska hyra efter er m.m