Visa fullständig version : Ny jerkbait film från Norge " Trailer #
jerkbait-fiske
2008-03-28, 22:53
http://www.fiskejournalen.se/Sites/Fiske/Default____25882.aspx?Group=51321&Movie=51355
ha till godo:cheers:
andreas9
2008-03-28, 23:42
Han verkar gilla att ha korken framför rullen intakt hehe
The_Jerkman
2008-03-29, 00:06
Han verkar gilla att ha korken framför rullen intakt hehe
Jag brukar inte ta bort korken framför rullen?! :winner:
Skämt åsido:)
Givetvis handlar det om sponsoravtal...
Skitspö som han har bara för att dom vill att han skall visa upp det.. Så är det...
Inget Cato kör med under hans riktiga jerkpass:)
sami_springsteen
2008-03-29, 13:31
när kommer den att komma ?
jerkbait-fiske
2008-03-29, 13:51
vet ej såg i alla fall på fiskejournalen hemsida att det fanns en web adress i norge som man kunde skicka efter den
Fan så skönt norska är....stanga...jerkstang...stel som en stocka................. hahahahahahahahaha
btc_andersson
2008-03-31, 19:20
när är releasen`?
Skitspö som han har bara för att dom vill att han skall visa upp det.. Så är det...
Hur vet du det?
Skitspö? Ja just det Shimano är ju bara skit å inget som vettigt folk som fattar vad fiske går ut på använder? Och samma är väl att han fiskar med en högervevad rulle.. Det gör väl heller inte en "riktig" jerkfiskare? Inte heller ska man väl fiska med Buster drag eller använda titan tafsar? Hmmm.. Fast just hans enormt tjusiga å långa vackra hästsvans har han väl Cato jämt även när han fiskar seriöst! Undras vad han använder för schampo å vilket balsam han föredrar =)
jerkbait-fiske
2008-03-31, 19:59
Vet du The Jerkman vad cato kör med för spö under sina riktiga pass???:cheers:
The_Jerkman
2008-03-31, 20:12
Skitspö? Ja just det Shimano är ju bara skit å inget som vettigt folk som fattar vad fiske går ut på använder? Och samma är väl att han fiskar med en högervevad rulle.. Det gör väl heller inte en "riktig" jerkfiskare? Inte heller ska man väl fiska med Buster drag eller använda titan tafsar? Hmmm.. Fast just hans enormt tjusiga å långa vackra hästsvans har han väl Cato jämt även när han fiskar seriöst! Undras vad han använder för schampo å vilket balsam han föredrar =)
Jag & Cato älskar Shimano lika mkt som vi gillar vårat långa hår:headbang:
Jag & Cato älskar Shimano lika mkt som vi gillar vårat långa hår:headbang:
Ha ha ha.. Jaja tänk om det vore så enkelt att bara låta håret växa för att bli en bra fiskare å lyckas lura fisken å nappa! =) Jag tycker oavsett reklam "tvånget" han måste stå ut med å få med att det nog lär bli en både kul och intressant fiske film eller följetång detta! =)
Pikopath
2008-03-31, 21:07
Vet du The Jerkman vad cato kör med för spö under sina riktiga pass???:cheers:
Han kjører med Shimano og BFT spö, så er det. Og plasten på korken har han hatt lenge...
Michael
Vafalls?!
2008-04-01, 01:09
Vettefan om han pratade fiske eller gav den kommande femdagarsprognosen, men det kan säkert bli en sevärd fiskefilm. :fiska1:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.