Visa fullständig version : Ekoln Pike Open 27/4 2008
Minken666
2008-04-10, 19:23
www.mafiske.se :winner:
Trevlig tävling!
Jerkmeister
2008-04-10, 19:42
om det är nån som har plats över i båten så tar jag gärna en plats! :sun:
Pontus Sjölund
2008-04-10, 20:03
om det är nån som har plats över i båten så tar jag gärna en plats! :sun:
samma här! :)
Jag lade till tävlingen i kalendern här på forumet. Bara så ni vet. :)
Mörtsnurb
2008-04-18, 16:25
Synd att den är samma helg som det är kinnekulle träffen annars hade jag lätt kört. skit fiske på er som ska medverka.
pripps blå
2008-04-21, 12:41
Mitt i leken, kommer att vara segt, hoppas jag har fel
big catch
2008-04-21, 13:25
har ni tur är leken över vi var ute i helgen och det var full lek på många ställen men dom gäddor som kom upp hade inte lekt!!!!:cheers:
storfäskarn
2008-04-29, 08:19
rapport saknas för denna tävling ... om någon kunde vara så snäll att skriva en.
//Sf
Ja det finns inte ens på MÅ:s hemsida. Någon som kan rapportera?
Big Catch, var såg du gäddor leka? Vi har nött på Ekoln i en månad nu, har varit stendött men inte sett en enda lek. Upptäckte dock att vattnet längre upp i Fyrisån var skapligt varmt nu.
Var ute en sväng på gorran för två veckor sedan en 2kgs upp och en madam i 10 kg klassen som vände precis intill båten... Tillbringade sedan en timme i den viken utan utan en stöt, plask eller annan indikation på liv... De tre rådjur som kom ut och stirrade på mig räknas ju knappast i det här sammanhanget...
Må fiske har varit till salu ett tag nu. Dom verkar ha ledsnat på att uppdatera sidan.
Hoppas någon vill driva vidare butiken i samma anda, jag gillar den.
Det vore tråkigt med en fishit butik full med smörja.
Någon som har 2,6 miljoner över?
http://www.blocket.se/vi/15110922.htm?ca=10_s
big catch
2008-05-07, 08:00
Ja det finns inte ens på MÅ:s hemsida. Någon som kan rapportera?
Big Catch, var såg du gäddor leka? Vi har nött på Ekoln i en månad nu, har varit stendött men inte sett en enda lek. Upptäckte dock att vattnet längre upp i Fyrisån var skapligt varmt nu.Vi såg lek i rosersbergs viken och i ån som går upp till oxundasjön.:cheers: