Visa fullständig version : SportFiskeCompaniet?
ProFisherMan
2003-09-28, 04:18
Tjena,
Fick en länk i dagarna av en kompis till SportFiskeCompaniet´s hemsida. http://www.sportfiskecompaniet.se/catalog/
Köpte 2 Calcutta 400 till ett mycket bra pris. Tyvärr finns inte så många produkter uppe men det kommer väl ??
Grymt bra priser för övrigt. Salmo Slider för 119 kr (köpte 4 st) :)
Skit fiske på er !
Butiken är väldigt liten och deras sortiment är inte så stort men vad jag har forstått så har de lagt vantarna på lokalen brevid så de kanske utökar. Var där idag (butiken ligger precis brevid min skola). Köpte två 15 cm shadjiggar plus ett passande huvud, kostade 25 kronor. Ett bra pris enligt mig.
nej patrik dom har bytt lokal nu är dom ungeäfr som sportfiskebutiken lite mindre men dom ska skaffa undervåning då blir dom fan som typ halva fiskarnas!!!! asbra priser där t.ex just nu sahara 50% super x gt 50% alltså 400 och 750 för dom rullarna!
angående sortimentet så är hemsidan på upbyggnad och dom får in mer grejer i slutet av mars!
EDIT: ska praoa där dom 2 veckorna efter sportlovet! alltså 2 första veckoran i mars
Jag var inne i butiken idag och handlade ett Feederspö och lite PowerPro. Mycket trevlig personal som gladeligen tipsade om både prylar och fiskemetoder. Stort plus till sportfiskecompaniet !
vem snackade du med bergman?
Tog tyvärr inte hans namn men en mörkhårig kille i 25-30-årsåldern.
Alessandro
2005-05-19, 15:39
Dom har uppdaterat sin hemsida nu, förut tyckte jag den inte var något vidare, dom svarade inte på förfrågningar via hemsidan förut. Beställt 2 stycken Salmo Giant Chubby, jag återkommer hur det gick.
Alessandro
2005-05-23, 16:56
Funkade klockrent, bra service...
Flodebanan
2005-05-23, 17:52
Ursäkta...Men Calcuttan du köpte, kallar du verkligen det billigt? Samma rulle kostar t.ex. 2495;- på Olsson´s Fiske.
Förstår att man köper p.g.a service, men att komma och säga att det är skitbra, hhm :) Fast du kanske inte betalade 3195;- som dom kostar nu?
Skitfiske på er alla!
Alessandro
2005-09-30, 14:59
Lite blandat, Sportfiskecompaniet strök en del prylar på min senaste order utan att meddela mig (fanns inte i lager, brydde inte sig om att fråga om jag ville ha andra färger) och skickade det, tog full avgift.
Tog lång tid också, runt en vecka.
Bra grejor, men tveksam service tycker jag....
Eftersom backspärren är dåligt konstruerad. Så fort man får skit i dem har man ingen backspärr. Har själv en Corsair CS 400 och den dyrare Calcutta har samma konstruktion. Har kommit nya modeller nu som är bättre.
Jag köper de mesta av mitt mäsk och så där och det tycker jag dom har rä'tt bra med. Vad jag har förstått är det just Mete och Jiggfiske de ska satsa på. Bra butik inom de 2 ämnena tycker jag.
Alessandro
2005-12-14, 15:03
Samma visa igen, saknade prylar i sortimentet skickar en del av beställningen och tar full frakt igen. Tappade bort första beställningen, bra grejor men värdelös service, färdighandlat där.... :regn:
Samma visa igen, saknade prylar i sortimentet skickar en del av beställningen och tar full frakt igen. Tappade bort första beställningen, bra grejor men värdelös service, färdighandlat där.... :regn:
Nån gång fått dina restade order kompletterade?
Restade varor "skall" skickas fraktfritt om inte annat anges vid beställning.
För övrigt skiljer inte priset för en frakt om de inte är ett kolliantal som
minskas vid leverans om det vill säga inte skiljer ett stort antal kilon från orginalleveransvikten.
Så haru nångång fått en kompletteringsorder till en restad order med full frakt?
Alessandro
2005-12-17, 21:04
Nej, utan dom skriver bara i ordern,-ledsen, den färgen är slut.
Hursomhelst är det överspelat, jag handlar inte mer av dom, finns andra
som är mer måna om sina kunder.
Flygfisken
2006-02-24, 07:28
Hej! Jag undrar varför inte deras hemsida fungerar? kommer inte in iaf.
Flygfisken
2006-04-11, 00:28
Nu börjar jag bli riktigt less på att deras hemsida inte funkar!!! finns det nåt fler ställe förutom SFC som det går att beställa relaxjiggar ifrån? fasiken, vart sitter problemet? på 4 månader tycker jag nog att vem som helst skulle kunnat fixat till sin butiks hemsida! dom lär ju knappast gå + på att inte ha en funkande hemsida...
Flodebanan
2006-04-11, 00:33
Nu börjar jag bli riktigt less på att deras hemsida inte funkar!!! finns det nåt fler ställe förutom SFC som det går att beställa relaxjiggar ifrån? fasiken, vart sitter problemet? på 4 månader tycker jag nog att vem som helst skulle kunnat fixat till sin butiks hemsida! dom lär ju knappast gå + på att inte ha en funkande hemsida...
Kanske skulle testa att ringa, går nog lika bra det`?
Flygfisken
2006-04-11, 02:03
Kanske skulle testa att ringa, går nog lika bra det`?
Har gjort det, men deras intresse verkar ytterst svalt att starta upp hemsidan igen... dom säger åt mig att kolla på färgerna på fishmanias sida, bara det att super banjon inte ens finns där... och färgen jag tidigare köpt där på SFC, inte finns på vanliga banjon på fishmania.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.