Visa fullständig version : Vad gör ni?
mr_cobra
2002-10-24, 12:21
Läste tråden "Hur hinner ni" då jag fickuppfattningen om att många här på forumet pluggar. Därför vore det kul att höra vad/var ni pluggar. Vore även kul att höra vad ni som inte pluggar har för er på vardagarna....
Själv pluggar jag Industriellt ledarskap vid Högskolan i skövde.
(Automatiserings ingenjör samt Organisation och Ledning)
Team Zaltvatten
2002-10-24, 12:34
Jobbar som systemutvecklare på en Bank på Åland
Läser till sjuksköterska på högskolan i Östersund.
Jag är bara 14, så jag går i skolan.....
jobbar som kakelsättare:yiack:
Sturgeon
2002-10-24, 18:00
Läser Kvartärgeologi på Göteborgs Universitet, 90 p avklarade av totalt 160 p.
Sturgeon
2002-10-24, 18:01
Originally posted by JiMpA
jobbar som kakelsättare:yiack:
Det är cc 30 som gäller vid kakelsättning av badrum etc, eller?
Originally posted by Sturgeon
Det är cc 30 som gäller vid kakelsättning av badrum etc, eller?
? menar du reglarna bakom gipset? isf. brukar det oftast vara cc60 å dubbel 13mm gips..... tror jag:rolleyes: e ju aldrig vi som som gör underlaget, snickarna sköter det där:)
Sturgeon
2002-10-24, 19:42
? menar du reglarna bakom gipset? isf. brukar det oftast vara cc60 å dubbel 13mm gips..... tror jag:rolleyes: e ju aldrig vi som som gör underlaget, snickarna sköter det där:)
Ja det var reglarna jag tänkte på, men nu vet jag.:rolleyes: Lägger du golvvärme också, exempelvis T-röd.
JiMpA, av en händelse så leveraras mitt nya badrum imorgon ... kanske man kan få lite tips sen när det är dax att börja då ? Ska lägga golvvärme, klinkers och kakla hela skiten. ;)
Tänkte att det ska se ut som på bilden. :D
Jag jobbar som datanisse förresten. ;)
Jag pluggar till Utvecklingsingengör på högskola.