Visa fullständig version : Lite drag !
Hej alla!
Säljer lite drag som jag inte använder så ofta.
Lägg ett bud, om det finns nåt ni vill ha.
Mvh Mathias.
Hmm, lite svårt att se på bilden, kan du precisera lite vad det är för några?
Kom igen nu! Det är 22 vobbler tex. Bomber , Rapala och några små Nils Master några Abu Hi-Lo och lite annat skit, några gamla spinnare och skeddrag osv. osv.
Mvh Mathias
Crubbster
2003-10-30, 00:08
va e de för storlek på shad jiggarna ??? (intresserad)
3 st , 12 cm och 1 st , 10 cm
Här ser ni lite vad som finns.... Bilden blev skit dålig. Sry..
Du bor ju i stockholm, är intresserad av den delade Tomicen!!!
Vad tar du för den? kan du skicka med post?
Här kan ni se vad som finns , lite rörigt men men ;)
Asså det blir lite jobbigt å skicka en grej i taget, men hur mycke betalar du ? Har fiskat med den 2 gånger..
70 spänn kan jag ge... kostar väll typ 120 i affär? eller?
Dem 2 jointed Rapala + Jointed Tomic för 200? eller för lite?
edit: Hur stor är tomicen?
PMa mig om vi har en deal, eller om du har andra förslag...
Jag skulle nog kunna tänka mig att köpa alltihopa om priset är rätt, fast det är ointressant om du sålt bort delar...PM:a mig...
Shanghai Lilly
2003-10-30, 18:51
How much for the skitter pop!!!!
andrease
2003-10-30, 22:35
Du har PM!
Allt finns kvar komigen nu ! Finns det inget ni vill ha ??!?!
Lazinko , Radera lite meddelande för din mailbox e full !!!!!
Pris på skitter pop'en? Ska upp till sthlm på söndag, kanske passar? Annars får du komma med förslag på betalningssätt.
mvh
Pontus
vad ska du ha för alla rapala?och vad ska du ha för alla spinnarna och vad ska du ha för både och?:)
tyvärr det finns inga Rapala kvar allt e borta. tyvärr :(
Här är det som finns kvar!
asso herregud säger jag bara!!! hur orkar ni? är ni verkligen så fattiga att ni inte kan gå o köpa nya grejjer som kostar lite lite mera :) ???? är ju bara jobbigt o hålla på me frakt när man ska köpa ett par wobbler !
För fan jerka... Man tjänar en hel del om man köper ett par stycken!
edit: sen bor inte alla på östermalm :cool1:
jag bor faktiskt inte på östermalm... bor i en äcklig förort utanför sthlm som jag avskyr ;) ! skogås var namnet!
fattar inte hur man orkar sälja ett drag i taget..skulle inte ge mer än max 300 för hela kalaset..
Originally posted by miinken
fattar inte hur man orkar sälja ett drag i taget..skulle inte ge mer än max 300 för hela kalaset..
Ja, det kanske jag kan hålla med. Men glöm inte att det är inte alla som kan röra sig lätt (har inte tillgång till bil), bor kanske långt ifrån en fiskebutik (då kanske bensinen kostar för mkt att köra ditt) eller man har inte pengar. En viktig sak är att för vissa är roligt att köpa på det visset, att förhandla eller lägga bud på nån auktion. Du skall inte kritisera nåt som du inte förstår. I din mening är inte lönt men det är inte du som säljer och köper dem sakerna. Det är bara att ignorera tråden.
Shanghai Lilly
2003-11-03, 10:36
Ive just put your money in your bank konto!!!
Many thanks William....:D :D :D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.