Visa fullständig version : Rösta: Bästa fiskefotot 2008
Äntligen är det dags att rösta fram vinnarna i den pågående tävlingen "Bästa fiskefotot 2008". Det har varit mycket svårt att utse finalisterna och vi har försökt att få med så många olika typer av foton som möjligt så ni kan avgöra vilket foto som är allra bäst.
Ni kan rösta på flera alternativ om ni tycker att flera är likvärdiga. Håll muspekaren ovanför bilderna för att se namnet på finalisten samt bilden. Klicka på bilden för att se den i större format. :appl:
Förstapris:
14102
Andrapris:
14103
Tredjepris:
14104
Låt omröstningen börja! :winner:
(Omröstningen ligger uppe till Söndagen den 22/2 -09)
Här är de 10 första finalisterna. Håll muspekaren ovanför bilden för att se namnet på finalisten samt bilden. Klicka på bilden för att se den i större format. :appl:
Och de sista 10 finalisterna. Håll muspekaren ovanför bilden för att se namnet på finalisten samt bilden. Klicka på bilden för att se den i större format. :appl:
Omöjligt att välja en enda då de är så pass olika, jag fick lägga röster på fem olika bidrag... Fantastiska bilder allihopa! :appl:
För att göra tävlingen lite mer spännande så lägger jag till 3st presentkort á 1000:- hos Fiskkonservator Lubbe. Ett för varje plats på pallen. :)
Muskytracker
2009-02-11, 21:45
Överklagar er interna omröstning vilka bidrag som gick vidare. Tycker helt klart mitt bidrag borde klassas inom de 20.:ordning:
MVH:cool2:
Överklagar er interna omröstning vilka bidrag som gick vidare. Tycker helt klart mitt bidrag borde klassas inom de 20.:ordning:
MVH:cool2:
Har du inte vunnit nog med priser på din abborre? :cheers:
Flodebanan
2009-02-11, 22:16
Konkwista får min röst, bilden förmedlar precis det som alla metare längtar efter under vinterhalvåret.
Wallman får min röst, riktigt fin bild!:appl:
jimmiees bild också fin, men ser lite väl photoshopad ut....eller?
okej. då är den grym ju ! nu har jag redan röstat, men om inte så hade du fått min röst !
umeå_älven
2009-02-12, 03:52
Vote for keldor :appl:
Många fina bilder men Emfines fick min röst pga. den är så jävla skön!
ingen bra bild men såå coolt att ta en gädda på napp :)
Konkwistas bild är klockren. Röstade på han samt Jimmie och Wallman!
Grävlingen
2009-02-12, 11:55
Robban får min röst!
Min röst gick till Rassie, helskön bild.
:cheers:
sonoftorpa
2009-02-12, 20:16
Lätt Robban!
inte för att den är mer vacker än tex konkwistas, utan för att den är just va jag längtar efter här i vintermörkret.
Ni glömmer väl inte bort att rösta får jag hoppas. ;) Ett dygn kvar nu. :)
Skruttapan
2009-02-21, 21:34
Rassie: You have my vote! :appl: studerande med fisket som passion, inte lätt att sponsra sitt hobby håller tummarna!
Själv är jag bombsäker att jag vinner tävlingen :nojd:
Röstade på robban. Grymt vacker och talande bild. Utöver det skulle jag tro att det är den svårare bilden att ta av alla dom som är med.
Även om många andra är fina också.
Robban eller walmann Utan tvekan...
Röstade på robban. Grymt vacker och talande bild. Utöver det skulle jag tro att det är den svårare bilden att ta av alla dom som är med.
Även om många andra är fina också.
Håller med dig till fullo.
Mad Dane
2009-02-22, 10:23
Röstade på Wallmann
Helt i särklass... Öringar som hoppar finns det hur många som helst i varje flugfisketidning... Coola Gäddbilleder är väldigt ovanliga.
Hur svårt är det att fota en släpande gädda gämfört med en hoppande öring och få bra kvalite :elgura:
Pikopath
2009-02-22, 11:58
Hur svårt är det att fota en släpande gädda gämfört med en hoppande öring och få bra kvalite :elgura:
Si det... Men jeg har slike hoppebilder av torsk også...
Michael
Erik Walmann
2009-02-22, 22:32
Hvis de bildene hadde blitt tatt i 2008 Michael så hadde vi vunnet.......................
Må få lov til å takke alle som har stemt på mitt bilde, setter stor pris på det med så mange bra bilder å velge i, å en stor grattis til Robban med seieren.
Det er velfortjent, det bildet ditt er grymt bra...........
Sorry att det dröjt så länge men här kommer vinnarna
Robban g_53499-m.jpg 54 röster (33.54%)
Erik Walmann_56797-m.jpg 52 röster (32.30%)
flugfiskenoerden_45877-m.jpg 24 röster (14.91%)
Jag ordnar en separat tråd med infon om resultatet :)