Visa fullständig version : En Fiskesnack-bild
En polare håller på att hjälpa mig med ett litet intro till filmerna ... det blir alltså animerat i stil med detta. Kan det vara nåt ? Jag tycker att det blir skitsnyggt !
Detta är endast ett första utkast bara så ni vet.
Ser mycket bra ut tycker jag.:headbang:
Snyggt. Är det 3d-studio?
Ja jag håller med, det är skit snyggt bergman! Fan va tuff bild, I vilket program kan man göra sånna där redigeringar?
Kunskap och rätt verktyg, det är grejor, det!
Högklassigt, redan nu! Vad mer är att vänta?
lillgustaf
2003-12-03, 18:23
väldigt snyggt!!!
Härligt att det glänser i vattnet, kör på den!
Jepp, det är 3D Studio som han gjort bilden/filmen i. Tanken är att texten ska komma upp ur vattnet som intro till kommande filmer ... vi får se hur resultatet blir. :)
Mycket mycket snyggt..
Lugna och fina färger - det gillar iaf jag..!!
grindpalm
2003-12-04, 09:05
Toppbetyg!!! 5+
Quivertip
2003-12-04, 15:25
Helt enkelt. Toppen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ålandskungen
2003-12-04, 15:30
grymt snyggt!!!! men när blir filmen klar typ? har ni alla klipp?
Ålandskungen, nej har tyvärr inte alla klipp som jag vill ha med men det ser ut som att jag gör färdigt filmen utan alla klippen. Så jäkla synd att bandet där vi spelat in en hel del på inte blev nåt knappt ... har lite problem med att göra om allt också. :(
När filmen blir klar är svårt att säga för jag fixar någon timme lite då och då med den. Ska fixa lite imorgon och i helgen så får vi se hur långt jag hinner.
ålandskungen
2003-12-04, 16:14
okej!! fiskar ni bara gädda nu lr?
Har inte fiskat alls på ett tag nu men senaste gångerna har det varit gädda iallafall. Nu lockar HÖ, Gös och Lake lite också ... ;)
Mkt snyggt Bergman !
Kör med den, blir ju riktigt proffsigt !
Mvh Mike
ålandskungen
2003-12-04, 18:08
okej.. skitfiske på dig!!
Den kan ju fungera som banner här ovan också. Utan animering.
Snyggt..äntligen kan jag byta min skrivbordsbild som jag haft i 5 år.