handdator

Visa fullständig version : Trex-gäddan!

Pixies
2009-05-22, 18:45
Tjena, vet nån vem som vann gäddtävlingen Trex-gäddan som var igår eller förrgår? Tydligen mest prispengar av alla...

.....................................
Tomas
www.dinfiskeguide.se

JONNIE ROCKER
2009-05-22, 18:56
kolla på www.soder-sportfiske.se

Fishcraft
2009-05-22, 20:47
Tjena !

Vi vann Trexen på en 110 cm gädda knappt 2 cm före Henke Sandal och hans fiskepartners från Söder Sportfiske.En skön seger , ett grymt bra fiske med 35 - 40 fiskar i båten och två fiskar över 100 cm sen tappade vi två garanterat över 100 cm oxå. Året har börjat grymt bra med seger i St Anna Pike Open och nu Trex gäddan. Ni kan läsa mer på www.waxholmsguiderna.se under fångstrapporter. Skit fiske ...

JONNIE ROCKER
2009-05-22, 20:51
grattis till vinsten o ett gäng sköna slantar,,:appl:

Johan Wallin
2009-05-22, 21:22
snyggt fiskat!
Grattis!

Fishcraft
2009-05-22, 21:32
Tack Johan ....

Pixies
2009-05-23, 14:52
Tjena !

Vi vann Trexen på en 110 cm gädda knappt 2 cm före Henke Sandal och hans fiskepartners från Söder Sportfiske.En skön seger , ett grymt bra fiske med 35 - 40 fiskar i båten och två fiskar över 100 cm sen tappade vi två garanterat över 100 cm oxå. Året har börjat grymt bra med seger i St Anna Pike Open och nu Trex gäddan. Ni kan läsa mer på www.waxholmsguiderna.se under fångstrapporter. Skit fiske ...

Stort grattis Micke! Läge för någon slags fisketävlings Grand Slam då till hösten...

---------------------------------
Tomas
www.dinfiskeguide.se

PikeArrows
2009-05-24, 00:41
HAHAHAHA... Michael du har ju sådan flyt. Gå å köp dig en lott nu oxå. Hade jag fått chansen att vara med å tävla så hade du inte haft en chans.. :-)

haha Nä vars, stort grattis. Och fortsatt skit fiske tills i höst då ni kommer ner på S:T Anna Pike O va. ??

Tjing Johan.. Å natti natti..

kewe
2009-05-24, 08:27
Tjena !

Tja kompis!

Nu börjar jag smälta segern, verkligen bra jobbat Micke o peter!
Tack för en suverän insats!

Segerfisken togs på en Svartzonker Mc Tail!

Kenneth
Team Hjärnsläpp

spiggo
2009-05-24, 08:58
Tja kompis!

Nu börjar jag smälta segern, verkligen bra jobbat Micke o peter!
Tack för en suverän insats!

Segerfisken togs på en Svartzonker Mc Tail!

Kenneth
Team Hjärnsläpp

Hej grabbar & grattis än en gång.
Ja, du var lite nervig under bedömningen Kenta :)
Ni var mycket värdiga vinnare:appl: :appl: :appl:

Mvh Niklas, Gävle Fiskredskap

kewe
2009-05-24, 09:14
Hej grabbar & grattis än en gång.
Ja, du var lite nervig under bedömningen Kenta :)
Ni var mycket värdiga vinnare:appl: :appl: :appl:

Mvh Niklas, Gävle Fiskredskap

Tja Niklas!

Äntligen några bilder, tack för det o tack för gratulationerna!
Kul om ni kör en gäddtävling i Gävle till Hösten, då kommer vi upp o kämpar...!

Ha det bra!

Mvh
Kenneth

spiggo
2009-05-24, 09:33
Tja Niklas!

Äntligen några bilder, tack för det o tack för gratulationerna!
Kul om ni kör en gäddtävling i Gävle till Hösten, då kommer vi upp o kämpar...!

Ha det bra!

Mvh
Kenneth

Det blir tävling till hösten som vanligt, 54 båtar sist.
Dra iväg en email till mig så kan du få lite bilder:

niklas_soderman78@hotmail.com

Simma lugnt.

Mvh Niklas

Fishcraft
2009-05-24, 12:19
HAHAHAHA... Michael du har ju sådan flyt. Gå å köp dig en lott nu oxå. Hade jag fått chansen att vara med å tävla så hade du inte haft en chans.. :-)

haha Nä vars, stort grattis. Och fortsatt skit fiske tills i höst då ni kommer ner på S:T Anna Pike O va. ??

Tjing Johan.. Å natti natti..

Du sa ju att du skulle vara med på Trexen ! Med sådanA grabbar i båten så blir det bara bra...... I St Anna drog jag visserligen vinnarfisken men denna gång så var min roll mer att nosa upp rätt ställe och sen gjorde Kenneth och Peter ett kanon jobb. Team work på hög nivå..... Kommer till St Anna om det funkar nu känns det ju som man skall satsa på EPC .....och då är ju St Anna på vägen :oj:

Leafo
2009-05-26, 15:45
Börjar misstänka doping... ;)

Nejdå, stort grattis Micke! Grymt bra jobbat, vilken start på säsongen!

Fishcraft
2009-05-29, 10:00
Börjar misstänka doping... ;)

Nejdå, stort grattis Micke! Grymt bra jobbat, vilken start på säsongen!

Tack för det ,,, det var grymt kul/skönt