Visa fullständig version : Konungens återkomst biljetter...
Säljer 2 st biljetter till _för_ premiären av sagan om konungens återkomst som visas den 16 december på Park i stockholm.
Lägg bud :)
carpfenmazter
2003-12-10, 18:59
Rättelse: den visas den 17:e dec :P 00.03
modotifo
2003-12-10, 19:00
du får 150kr
carpfenmazter jag för vanliga dödliga ja men jag har till FÖR premiären som står som rubrik o_O
fy satan det va ju hett va skulle du vilja ha för dom?? e ite så bra på att lägga bud
ja du högsta budet hittills ligger på 750 spänn per biljett :)
ofan då kan jag nog tänka mig att vänta med att se filmen en vecka:)
Originally posted by pata
ja du högsta budet hittills ligger på 750 spänn per biljett :)
Åh herregud :peta:
Hmmm, är du sann filmälskare eller ser du bara din chans att hosta in xtradeg? För mig framstår en månads tältande helt absurt för en filmjävel :-)
F ö ett otroligt lyckat exempel på bra PR...
hehe min tjej fick 12 biljetter och dom 2 sista plasterna har väl ingen egentligen "ägare" så vi tänkte kolla om dom gick att sälja :)
Jag tror jag väntar en vecka och får en billjett för en tiondel av ditt pris på 750:-. Filmen är nog precis lika bra på premiären som en vecka efter.....
Fenomenet "att köa för Ringen biljetter" är ju uppenbarligen ett synnerligen lyckat pr-jippo. Jag jobbar nära Sergelgatan och har sett "tältstaden" som byggts upp utanför biografen på Hötorget. Folk har köat i 4 veckor!!! En kollega gick ner samma dag som biljetterna släpptes och fick 6 bra platser till kvällsföreställningen på premiärdagen, utan att köa mer än ett par minuter. Vad är poängen med 4 veckor i tält på Sergelgatan när det är hur enkelt som helst att köpa biljetter till premiärdagen? (kan man stå ut med att se Ringen en eller flera dagar efter premiären är det ju ännu enklare).
750:- för en biobiljett! Allt hopp om männskligheten tycks vara ute!
Flugspöviftaren
2003-12-11, 14:48
Det borde ha varit 750:- för alla 12 biljetterna. Annonsera ut
skiten på blocket istället!
Jag har två biljetter till premiärvisningen på filmstaden söder som är till salu, 17/12 kl 00.03 (men det står 16/12 kl 23.59 på biljetterna av någon anledning)
bud?
Inte direkt en biljet aktion OCH tycker de e litte irriterande. dra utt biljeterna på blocket ist. eller gå runt och skramla bössa fiske sida som sagt. Inte jävla aktionsida av BILJETER
HARE GÖTT ALLA :D
MastaPike
2003-12-11, 20:09
Det värsta är ändå inte biljett prisert, det är filmen, den är fruktansvärt dålig om man läst alla böcker enligt mig. Man tänker bara på vad som är fel och fel hela tiden då.
Alltså filmen visas 19:30 den 16 december, sen till calle, kanske finns nån som har andra intressen än fiske, såna som du som blir gnälliga gubbar senare i livet, att störa sig på att man försöker kränga iväg 2 biljetter till, enligt mig en bra film. Det är väl bättre att försöka sälja dom än att bara skita i det? Har för övrigt lagt ut biljetterna på blocket.
ensak jag inte förstår är att du ska få dem sålda på ett fiskeforum för mer än 750kr. Och ledsen för dett föra inläget having a bad day
tycker filmerna e mästerverk grymt bra även om jag hoppades på att tvåan skulle vara bättre en den var,
Peter Larsson
2003-12-18, 13:46
filmen var inget vidare tyckte jag
1an var ju sämst... alldelles för lång, tröttnade ju efter 1 timme...
Jag tycker 1:an va bäst :) men smaken e som......
andrease
2003-12-18, 16:52
OKej, nu vet jag inte hur galna stockholmarna äe i saagan om ringen men här nere i skåne behövde man inte äns köa för att få biljetter till premiären....... fans t.o.m platser över har jagg för mig.........
South Park filmen är bra :)
jag tycker att etten är bäst gjord gillar den mer på så sätt men jag tycket tvåan e roligare att kolla på, hur det nu går till:)
Baracuda_89
2003-12-19, 18:58
SKIT FILMMMMMMMMM.....
David Ståhlman
2003-12-19, 20:41
När jag såg de där tältmänniskorna insåg jag än en gång att det verkligen finns korkade människor överallt. Man e ju riktigt sjuk i huve om man ligger och sover ute på gatan i en månad!
Jag har varit och sett filmen här på lilla åland på premiärdagen. Kostade 90 kr och jag fick gick en halvtimme i förväg för att få plats i salongen. Kanske ett tips till tältdårarna, ta färjan hit till åland som tar 3h och sedan gå se filmen direkt, slippa 4 veckors tältköande :)
en del människor ligger ute och väntar veckor i förväg för en biljett.. vad är skillnaden från att ligga o frysa som fan några veckor på en biljett eller ligga i veckor och vänta på den stora mystiska karpen som ska hugga.. filmen är ca 3 timmar en karp drillar man klart på betydligt kortare tid.
alla har sina nöjen
David.. känner du till huset "petters" på Åland det ligger ungefär 2 kilometer från en badplats där det finns ett 5 meters hopptorn. Det är en polares sommarhus. det ligger 1.5 mil från Mariehamn ungefär.
Alessandro
2003-12-20, 21:54
Jag diggar Deagols lina? Måste bara var fireline...
1an och 2an är ju så bra att man ryser när vissa scener visas... speciellt krigs scenerna är ju något helt unikt!! men alla har sin smak!
Originally posted by CW
En kollega gick ner samma dag som biljetterna släpptes och fick 6 bra platser till kvällsföreställningen på premiärdagen, utan att köa mer än ett par minuter.
hehe, klockrent.
David Ståhlman
2003-12-29, 16:18
Originally posted by Mr.Jimm
David.. känner du till huset "petters" på Åland det ligger ungefär 2 kilometer från en badplats där det finns ett 5 meters hopptorn. Det är en polares sommarhus. det ligger 1.5 mil från Mariehamn ungefär.
nä, tyvärr, men nu skall jag ta reda på det!