Visa fullständig version : HÖ film
Inte så bra kvalitet.... Vet du var bilderna är tagna ? där skulle man stå och langa ut en fluga....
Originally posted by Foppa
Inte så bra kvalitet.... Vet du var bilderna är tagna ? där skulle man stå och langa ut en fluga....
Filmen låg på Kiel Universitets sever men om filmen e tysk vetifan.
//K
Originally posted by cico
En liten film.
/K
Fan lyckas inte få filmen att fungera! Hmm saknar väl nån codecs! Har precis formaterat HD och kört in OP från början! :)
The system cannot locate the resource specified. :ledsen:
Originally posted by JJJ78
Fan lyckas inte få filmen att fungera! Hmm saknar väl nån codecs! Har precis formaterat HD och kört in OP från början! :)
The system cannot locate the resource specified. :ledsen:
Kan du inte köra mpg filmer i mediaspelaren är det nog "major error" :)
//K
Originally posted by cico
Kan du inte köra mpg filmer i mediaspelaren är det nog "major error" :)
//K
Jodå! Allt annat jag har fungerar klockrent! Filmer clips mm!:)
Originally posted by JJJ78
Jodå! Allt annat jag har fungerar klockrent! Filmer clips mm!:)
Jahapp där ser man. Ja det är iaf en liten mörk Mpeg-1 med öringar som simmar omkring (akvarium?) i 27 sekunder :)
//K
Originally posted by Tobbe
Akvarium? trodde du hade upptäckt mitt hemliga ställe i skärgården först....phew!! :D
Haha inte jag men en tysk verkar ha gjort det :D
//K
Filmen funkade bra för mig ! :)
Nu väntar jag bara på en viss annan film också Cico ... :D
Originally posted by Bergman
Filmen funkade bra för mig ! :)
Nu väntar jag bara på en viss annan film också Cico ... :D
hehe japp den kommer så småningom, kruxet är att jag inte e online så mycket om dagarna (inte på en burk med icq iaf) så det e lite knivigt :(
//K
Han kan skicka direkt till min ICQ ... 9617293 ... eller MSN anbem@wmdata.com
OBS ! Min MSN-adress är inte densamma som min mailadress.
Originally posted by Bergman
Han kan skicka direkt till min ICQ ... 9617293 ... eller MSN anbem@wmdata.com
Lägg till mig på din lista. Tyvärr är det nå fel på min icq,jag kan inte lägga till folk om de inte skickar ett meddelande först. Men jag har skrivit det till han iaf.
//K
Filmen fungerar här på jobbet i alla fall! Fast det var ju inte så spännande som jag trodde att det skulle vara!:headbang:
nej det e sant men dom e finna
andrease
2003-11-01, 12:58
men det é i ett akvarium va?!??!? låter väldigt likt en vatten pump i bakgrunden!
sämsta filmen jag sett haha :D ! jar sett den på ngn svensk fisksida med massa arter o fakta o skit ;)!